4p

Mi legyen a pénzünkkel? Tegyük állampapírba? Részvénybe? Ingatlanba? Kriptóba?
A befektetésektől a vagyonkezelésig - újra itt a Klasszis Klub Live!

Jöjjön el személyesen, találkozzon neves szakértőkkel vagy csatlakozzon online!

2024. március 27. 17:00

Részletek és jelentkezés itt!

KKV
Az online fogyasztók jelentős része gondolja úgy, hogy egy márka megítélését nagyban befolyásolja, hogy a cég üzenete mennyire releváns, milyen a minősége és időzítése. Igaz ez a hirdetésekre, és az email kampányokra is. MiniCRM-mel minden eddiginél jobban tudja megcélozni vevőit. Hogyan? A cikkből kiderül!

Ismerjük meg vásárlóinkat

A leggyakrabban meglévő ügyfélperszónák alapján szegmenseket lehet kialakítani, tulajdonságaikra pedig a MiniCRM-ben tárolt adatok alapján lehet következtetni. Mit vásárolt korábban? Milyen eszközön olvas emaileket? Férfi/nő? Cégek esetében érdemes cégadatbázisból betölteni információkat (árbevétel, alkalmazottak száma stb.).

Kisebb adatbázisok esetén az ügyfelek kategorizálása működhet manuálisan, tíz-, százezres, esetleg milliós adatbázisoknál az automata szegmentálás a megoldás. A MiniCRM – machine learning algoritmusokkal – képes ügyfélszegmensek meghatározására, az adatbázisban megtalálható minták felismerésével. Ezután a rendszer automatikusan meg tudja határozni, ki milyen vásárlói csoporthoz tartozik.

Ha az érdeklődő Macbook eszközön böngészik és prémium kategóriájú termékeket keres, valószínűleg “prémium vásárló” lesz. Ennek megfelelő ajánlattal kell őt ösztönözni a vásárlásra, és később sem érdemes alacsony árkategóriás készülékekről hírlevelet küldeni neki.

A MiniCRM folyamatosan tanul. Ha már kezdetben is sok adat áll az algoritmusok rendelkezésére, azonnal képesek mintákat felismerni, ha pedig nulláról kezdődik a folyamat, minél több az adat, annál jobb eredményeket tudnak hozni. Míg a Google Analytics statisztikákat, a MiniCRM személyreszabott előrejelzést biztosít.

Szegmentálás fontossága

A  teljes listára ugyanazt az üzenetet küldő kampányok nem hoznak elég bevételt, mivel az ajánlat nem érdekes a címzettek nagy részének. A számtalan irreleváns hirdetés pedig csak fokozza a fogyasztók hirdetésblokkolók iránti igényét.

Hatékonyabbak azok a kampányok, amelyek a lehető legtöbb szempontot figyelembe veszik az ajánlat kiválasztásánál. Ilyen lehet a termékkategória, árkategória, korábbiakkal kompatibilis eszközök és kiegészítők ajánlása. Nem kell azon gondolkozni, hogy kinek küldhetné ki a csúcskategóriás okostelefonról szóló hírlevelet, mivel a rendszer tudja, kik érdeklődtek ezen kategória iránt.

Emailek küldéséhez sem kell elhagynia MiniCRM rendszerét. Hírlevelei megjelenését cégéhez igazíthatja, időzítheti és A/B tesztelheti. A kampányokró észletes statisztikát mutat a rendszer: mennyien nyitották meg, milyen eszközön és platformon, mennyien kattintottak a levélben szereplő linkre, milyen volt a konverziós arány.

Hirdess a legjobb helyen és időben

Minden eddiginél fontosabb, hogy akkor érje el vevőit, amikor ők a legfogékonyabbak erre. Erre nyújt megoldást a Google AdWords-szel való MiniCRM integráció.

Az általános targetálással, és a cookie-alapú webes kampányokkal ellentétben az Adwords Ügyfélegyezés funkciójával azokat tudja megcélozni YouTube-on, Gmail-ben, és Google Keresés közben, akikkel már kapcsolatban áll, esetleg vásároltak Öntől.

Ehhez szükséges egy jól felépített ügyfélbázis MiniCRM-ben, amiből tetszőleges szempontok szerint célcsoportok alakíthatók ki. Miután feltöltötte az egyes célcsoportokat alkotó vevők listáját Google AdWords fiókjába, az email címek összevetésre kerülnek a Google-ba történő bejelentkezéshez használt címekkel, és személyreszabott hirdetésekkel célozhatja meg vevőit, valamint a már ismert vevőkhöz hasonló potenciális vásárlókat is.

Eredményorientált marketing MiniCRM-mel

A MiniCRM egy bárhonnan elérhető, könnyen használható rendszer, amely az analitikus CRM-ek irányába tart a technológiában rejlő lehetőségek kiaknázásával, és az ügyfélérték középpontba helyezésével.

Ha szeretné, hogy cége minden eddiginél eredményesebb marketing kampányokat indítson, próbálja ki rendszerünket díjmentesen!

(x)

A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
KKV Kezdj újult erővel a nyári szabadság után!
Márkázott tartalom | 2023. június 27. 11:32
  Ha még most vagy csak a hosszabb lélegzetvételű nyaralás előtt, akkor minden bizonnyal minden munkával kapcsolatos témától a falnak mennél. Teljesen érthető módon érzed azt, hogy telítődtél, hiszen már javában az év második felében járunk, és a megfeszített munkatempóból még nem is igazán tudtál alább engedni.
KKV Vigye sikerre vállalkozását, alkalmazzon business mentort!
Natív tartalom | 2023. június 8. 10:01
A business mentor nem varázsló, ám mégis rendkívül fontos szerepet játszhat több, a hazai kkv-szektort rendkívüli mértékben érintő konfliktushelyzet kezelésében. Közreműködésével a vállalatok tulajdonosai és vezetői olyan külső támogatást kaphatnak, amely segíti őket a tudatosabb vállalatvezetésben és előmozdítja üzleti és személyes fejlődésüket. A Budapesti Gazdasági Egyetem rendhagyó szakirányú továbbképzéséről annak vezetőjével és egyik hallgatójával beszélgettünk.
KKV A K&H szerint az uniós pályázatok körüli zűrzavar nem ártott
Privátbankár.hu | 2023. május 24. 14:14
Az uniós pályázatok körüli bizonytalanság csak kismértékben vetette vissza a cégek bizakodását, mintegy felük továbbra is reálisnak tartja, hogy ilyen forráshoz juthat - közölte a K&H magyarországi mikro, kis- és középvállalkozások (kkv) bizalmi indexe első negyedévi eredménye alapján.
KKV Megnyitják a pénzcsapot a magyar cégeknek: milliárdokat érő bejelentést tett egy bank
Privátbankár.hu | 2023. május 10. 17:14
Jelentős beruházási hitelkeretről állapodott meg az UniCredit.
KKV Jó szakemberből gyenge vállalkozó lesz? – interjú
Natív tartalom | 2023. április 4. 12:02
Egerszegi Krisztián Jövőkép című könyvének megjelenése kapcsán készült interjúnk második részében beszélgetünk a vállalkozók 90 százalékáról, a magukat halálra hajszoló emberekről, és arról is, mit tanácsol a bölcs varázsló a gonosz sárkány legyőzéséhez.
KKV Jövőkép nélkül csak szenvedés lesz, nem sikercég – interjú
Natív tartalom | 2023. március 22. 10:07
Ami tíz évvel ezelőtt még működött a magyar cégek számára, az tíz év múlva egyáltalán nem lesz elegendő, avagy hamarosan megérkezik az üzleti regény arról, hogy miért kulcsfontosságú a hazai vállalkozók számára egy jól megformált jövőkép. Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM cégvezetőjével és a Cégépítők alapítójával beszélgettünk Jövőkép című könyve megjelenése előtt.
KKV Csak a bizonytalanság biztos a kisvállalkozásoknál
Privátbankár.hu | 2023. február 3. 16:24
A kormány új hitelprogramról döntött a Baross Gábor újraiparosítási program keretében. Az elszálló kamatok mellett ez komoly segítséget jelenthet a kisvállalkozások számára, amelyek helyzete meglehetősen bizonytalan lett az utóbbi időben. Az ATV Start vendégeként Perlusz László, a VOSZ főtitkára és kollégánk, Király Béla beszélt a hazai vállalkozások helyzetéről.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG