2p
Kétség nem fér hozzá, hogy az idei nyár slágere Horvátország volt, mely most megelőzte a tavalyi nyertes Olaszországot. Egy friss felmérésből kiderül, hogy az egyes országokban mely tengerparti városok fogadták a legtöbb magyar napozni és fürdeni vágyót az idén.

2015-ben a horvát riviéra úti céljai közül Abbázia volt a legkeresettebb, idén azonban Rovinj átvette a vezetést. A Isztriai-félszigeten található város nemcsak a legnépszerűbb horvát tengerparti úti cél, hanem egyike azoknak az országban, ahol a szálláshelyre a legtöbbet, (2 főre, 1 éjszakára) körülbelül 51 ezer forintot szántunk az elmúlt 3 hónapban - derült ki a  Trivago.hu szálláskereső weboldal felméréséből.

A második legnépszerűbb ország Olaszország volt, ahol tavalyhoz hasonlóan az örök kedvenc üdülőfalu, Bibione, a Velencéhez közeli Lido di Jesolo és Rimini vezette a listát.

A legkeresettebb görög tengerparti desztinációk listáján nem történt változás tavaly óta; idén is az ország északi partvidékén található Paralia Katerini üdülőfalva iránt érdeklődtek legnagyobb arányban a magyar nyaralni vágyók. Szárti, Rodosz és Parga is sok turistát vonzott az elmúlt néhány hónapban.

A spanyol tengerpartot kedvelők körében most is Barcelona volt a legkeresettebb, de a tavaly az ötödik helyen álló Ibiza dobogós lett az idén, nemcsak a népszerűségét, hanem a kattintott árat tekintve is – átlagosan több mint 80 ezer forintért kerestek itt szállást a magyar nyaralók.

A francia riviérán – részben a foci-Eb-nek köszönhetően – Marseille került az első helyre, de Nizza és Cannes 2016-ban is jelentős számú magyar turistát vonzott. A legtöbbet az ország egyik legexkluzívabb üdülővárosában, Saint-Tropez-ban szántak szállásra a magyar nyaralók, a 3 nyári hónap kereséseit figyelembe véve átlagosan majdnem 100 ezer forintot.

Bulgária is sok magyar turistát fogadott 2016 nyarán, itt – a kedvező árak miatt – jóval kevesebbet kellett szállásra áldozni. A toplista első helyén álló Naposparton átlagosan 24 ezer forintért, a második legnépszerűbb Neszebarban 22 ezer forintért, míg Burgasz és Szozopol városában körülbelül 17 ezer forintért kerestünk szállást.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG