3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Idén is desszertet kapsz. Meg virágot. Meg szív alakú párnát. És Love feliratú plüssmackót.
Apella csuklyásmajmok szív alakban meghajlított drótokra felhúzott céklát, sárgarépát és földiepret esznek kifutójukban. A Nyíregyházi Állatpark gondozói 2010-ben kreatívabbak voltak, mint az ország szerelmesei együttvéve. MTI Fotó: Balázs Attila

Változatlanul a desszert és virág a legnépszerűbb Valentin-napon, de az átlagosnál több fogy italokból és a szíves díszítésű ajándékokból; az ünnephez kapcsolódó termékek forgalma többszörösére nő február 14-e közeledtével.

Tesco: triplázzák a forgalmat a szerelmesek

A Tesco áruházaiban a desszerteket, a vágott és cserepes virágokat, illetve a speciális szíves dekorációval ellátott ajándéktárgyakat - párnákat, plüss figurákat, bögréket, lufikat - keresik leginkább a vásárlók. A cukrászati termékek, pezsgők, alkoholos italok és ruházati cikkek iránt is megnő a kereslet ezekben a napokban. A vásárlások nagyobb része az utolsó két-három napon történik, a legerősebb nap a február 14-e. Egy átlagos februári naphoz képest kétszeresére-háromszorosára nő a Valentin-naphoz köthető termékek forgalma - közölte a Tesco-Global Áruházak Zrt. az MTI megkeresésére.

Minek kapkodni, ha úgyse kell kitalálni semmi újat?

A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. azt emelte ki válaszában, hogy a desszertek forgalma határozottan nő ilyenkor. Tájékoztatásuk szerint a roham mindig az utolsó 1-2 napra korlátozódik. Február 12-e és 14-e között nő meg a desszertek iránti kereslet, akkor egy átlagos naphoz képest csaknem négyszeres mennyiséget adnak el. Idén a Valentin-napi forgalom kétszámjegyű növekedését várja az üzletlánc a tavalyi év azonos időszakához képest.

Pezsgő és krémlikőr ágyaz meg a szerelemnek

Az Auchan Magyarország Kft. közlése szerint az élelmiszerek közül a táblás csokoládék és pralinék forgalma nő meg ebben az időszakban, sokan keresik az ismert márkák desszertjeit, illetve a speciális Valentin-napi desszerteket. Nagyon keresettek a szív alakú, illetve feliratos plüssök, ajándéktárgyak. Számottevően nő a kereslet a vágott virágok, csokrok és a cserepes virágok iránt is, a legtöbben a szálas rózsát és az orchideát választják. Az alkoholtartalmú italok közül a pezsgők és krémlikőrök forgalma nő ezekben a napokban. Ezeknél a termékeknél jelentős forgalomnövekedésre számít az Auchan.

Legalább valami rendes csokit vigyünk

Valentin-nap közeledtével szintén a forgalom növekedéséről számolt be az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt., a vásárlók az élelmiszerlánc üzleteiben is a csokoládékat és a virágot keresik leginkább, de a borok, pezsgők és parfümök szintén népszerűek. A csokoládéknál a magasabb minőségű, elegánsabb csomagolásban lévő termékek iránt nő a kereslet, a virágoknál pedig a vágott és a cserepes növények iránt is, a rózsa- és tulipáncsokrok, illetve a különböző virágos szobanövények és a cserepes rózsa iránt - közölték.

A Lidl Magyarország válaszában szintén a táblás és desszert csokoládékat emelte ki a Valentin-nap kapcsán, illetve a vágott és cserepes virágokat, valamint a szív alakú párnákat, képkereteket, takarókat és plüss állatokat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG