3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az online hirdetésekkel foglalkozó szakmai szervezetek szerint komoly változtatásokra kényszerül az internetes reklámpiac.

Reklámozók széles szakmai csoportja, nyugat-európai és az amerikai hirdetők együttesen kérik a bosszantó internetes reklámok reformálását – értesült a Reuters. A szakmai szervezetek szerint a felbukkanó ablakok, az automatikusan elinduló videók és a teljes oldalt letakaró hirdetések elfogadhatatlanok a mai online kultúrában. A szervezet szerint az efféle bosszantó reklámozási stratégiák vezettek a hirdetésblokkoló programok előretöréséhez.

A reklámblokkoló programok megjelenése óta komoly szakmai viták indultak a hirdetők körében. Egyesek a rendszert megkerülve próbáltak reklámozni, míg mások teljesen letiltották weboldalukat, ha egy felhasználó ilyesféle szűrőprogramot kívánt használni.

Felhasználóbarát hirdetések?

A Jobb Reklámért Koalíció (The Coalition for Better Ads) több mint 25 ezer internetező visszajelzésit felhasználva állította össze tanulmányát. A kutatás során csaknem 20 olyan számítógépes vagy telefonos reklámtípust neveztek meg, amelyek elfogadhatatlanok a felhasználók számára. Matti Littunen, az Enders Analysis elemzője szerint a koalíció már korábban is megfogalmazta kételyeit ezekkel a formátumokkal kapcsolatban, ennek ellenére még mindig igen gyakori a használatuk.

A szakmai szervezet magában foglalja Nagy-Britannia, Franciaország, Németország és az Egyesült Államok neves reklámcégeit, továbbá az olyan reklámhelyeket biztosító felületeket is, mint a Google vagy a Facebook. Chuck Curran, a szervezet jogi képviselője szerint ezzel lehetőség nyílt arra, hogy valódi változást hozzanak az internetes reklámpiacra.

A reklámblokkoló alkalmazások széles körben elterjedtek mára. A 2013-óta tartó trend következtében már több mint 615 millió számítógépre és okostelefonra került hasonló program – csak az utóbbi egy évben 30 százalékkal nőtt a letöltések száma. A Facebook már évekkel ezelőtt jelezte, hogy a reklámtiltó programok jelentősen megnyirbálják a hirdetésből származó bevételeket. Az új stratégia értelmében megváltak a bosszantó reklámformátumoktól, valamint olyan hirdetéseket helyeztek el, amelyeket nem lehet eltüntetni az oldalról.

Csúnyán mellélőtt a Google - kiakadt a brit kormány

A vádak szerint számos hirdetés jelent meg homofób, antiszemita tartalmú videók mellett. További részletek a Privátbankár.hu-n. >>>

A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
Privátbankár.hu | 2024. április 24. 16:11
A villamosenergia-rendszerről készített digitális másolat segítségével felgyorsíthatóvá válik az autógyárak energiarendszerének megtervezése, modernizálása.
Vállalat Négynapos? Hatnapos munkahét jön a Samsungnál
Privátbankár.hu | 2024. április 23. 14:24
Gazdasági okokra hivatkozva hozták meg az intézkedést.
Vállalat Érkezik az új, nyolcmillió forintos elektromos Dacia
Privátbankár.hu | 2024. április 23. 12:59
 A Renault francia autógyártó konszern idei eladásainak a növekedésére számít.
Vállalat A BioTechUSA-cégcsoport 2023-as éve: közel a 100 milliárdos árbevételi határ
Natív tartalom | 2024. április 22. 16:24
Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport. Tavaly csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte árbevételét, és közel 5 milliárd forintot fordított beruházásokra. Évről évre nő a bevételük, pedig Lévai Bálint vezérigazgató szerint a maratoni futás 42 kilométeréből még csak az 5. kilométernél járnak.
Vállalat Telekom-ügyfél? Fontos bejelentést tett a szolgáltatója
Privátbankár.hu | 2024. április 17. 11:18
Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. 
Vállalat Profitboom, forgalomcsökkenéssel: erre volt képes az Ericsson
Privátbankár.hu | 2024. április 16. 12:55
Az Ericsson AB svéd távközlési berendezésgyártó negyedéves nyeresége növekedéséről, ugyanakkor bevételének csökkenéséről jelentett kedden.
Vállalat A Tesla-vezér minden tizedik dolgozót kirúgja
Privátbankár.hu | 2024. április 15. 15:12
Egy vállalati belső levél is kiszivárgott, amelyben Musk lényegében elbúcsúzott az érintettektől.
Vállalat Jókora gyomrost kapott az Apple
Privátbankár.hu | 2024. április 15. 11:32
Legnagyobb riválisa vitte be az ütést.
Vállalat Emelt osztalékot fizet a Waberer’s
Privátbankár.hu | 2024. április 12. 17:34
Egy rekord év után.
Vállalat Horvát céggel kötött üzletet a Mol
Privátbankár.hu | 2024. április 12. 17:12
A Janaf kőolajvezeték-üzemeltető 2,2 millió tonna kőolajat szállít 2024 végéig.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG