3p

Mi legyen a pénzünkkel? Tegyük állampapírba? Részvénybe? Ingatlanba? Kriptóba?
A befektetésektől a vagyonkezelésig - újra itt a Klasszis Klub Live!

Jöjjön el személyesen, találkozzon neves szakértőkkel vagy csatlakozzon online!

2024. március 27. 17:00

Részletek és jelentkezés itt!

A magyar internetezők utazási szokásait vizsgálták az internetes kereséseik alapján.

A magyarok körében Horvátország számít a legnépszerűbb úticélnak: havonta több mint 27 ezerszer írták be a keresőbe tavaly a „Horvátország” szót - derül ki a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség elemzéséből.

A tengerpart mellett a szomszédos országokban található szárazföldi látványosságok is népszerűek. A Horvátországban található Plitvicei-tavakra havi szinten megközelítőleg tizenkétezerszer kerestek a magyarok. A Nemzeti Park Európa egyik legszebb természeti látványossága, ahol 16 tavat és 200 körüli vízesést csodálhatnak meg az odalátogatók, ami a vadregényes tájjal még jobban elvarázsolja a turistákat.

Az országok között átlagosan havi nyolcezret meghaladó kereséssel a második helyen Montenegró áll. Az alig több mint 14 ezer négyzetkilométer területű ország nem véletlenül vonzza a turistákat: a hegyvidék tökéletes a kirándulni vágyóknak, amit rengeteg festői szépségű öböl tagol. A tengerpartra vágyóknak közel 250 kilométeres partszakasz áll rendelkezésükre a teljes kikapcsolódáshoz. Montenegró azért is jó választás lehet, mert akár busszal vagy vonattal is megközelíthető, de jó áron repülővel is utazhatnak az Adriára vágyók.

Az elemzés szerint Montenegró után Olaszország egyik legszebb régiója, Toszkána bizonyul a legnépszerűbbnek, tavaly havonta átlagosan ötezernél is többször kerestek rá a magyarok. Bár rengeteg strand várja a fürdőzőket a Földközi-tenger partvidékén, Toszkána kultúrturizmusa sem elhanyagolható. Az olasz reneszánsz hazája rengetek művészeti, történelmi  és irodalmi kinccsel bővelkedik, elég csak a firenzei művészekre gondolni, akik között olyan nagy alkotók találhatóak, mint Leonardo da Vinci, Raffaello Santi, Michelangelo, vagy Sandro Botticelli.

Fapadosokkal repülünk

Ahhoz, hogy ezekre a helyekre eljussunk, sokszor a gyorsaság és a kényelem miatt a repülőt választjuk. Az elemzés szerint a légitársaságok közül toronymagasan a Ryanair és a Wizz Air vezet, a „Ryanair” szóra havonta átlagosan 110 ezren, míg utóbbira több mint 90 ezren kerestek. A két vezető fapados légitársaság mellett az easyJet ajánlataira voltak kíváncsiak a legtöbben, havonta átlagosan mintegy 27 ezren. Az internetezők szeretnének olcsón utazni, az ,,olcsó repülőjegy" szót havonta átlagosan 5500-szor, a ,,cheap flight"-ot pedig közel 2000-szer írták be a keresőbe.

Továbbra is wellness nagyhatalom vagyunk

Belföldön is szívesen utaznak a magyarok, és ekkor a pihenésé a főszerep. A fürdővárosok még mindig nagy népszerűségnek örvendenek, amit a keresések is igazolnak. Az első öt helyen Hajdúszoboszló (havi átlag 27100 keresés), Egerszalók (havi 22000 keresés), Cserkeszőlő (18100 keresés), Zalakaros (14800 keresés) és Bükkfürdő (14800 keresés) szerepel. Ezekben fürdővárosokban rengeteg wellness hotel található, amik sokszor kedvező, akciós ajánlatokkal várják a kikapcsolódni vágyókat.

A „wellness” szóra havonta közel tízezren, a „wellness hotel” szóösszetételre pedig  több mint hatezerszer kerestek rá a hazai internethasználók.

Az utazásnál fontos szempont az ár, amit jól példáz az „olcsó”, „akciós last minute” és „szállás kuponok” iránti érdeklődés. A különböző kuponoldalak népszerűsége és széles körben ismertté válása ezt a fajta utazási kedvet erősíti.  Sokan belföldön keresik a nyaralási lehetőségeket, elsősorban a családi ajánlatok, gyerekbarát utazások érdeklik a böngészőket.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Megváltozhatnak az áruházak, 237 000 milliárd forintból
Buksza blog | 2024. március 19. 08:36
Az EU rendületlenül alkotja azokat az új szabályokat, amelyek célja a kontinens iparának támogatása a fenntarthatóvá válásban és a digitalizálás elsajátításában. A kiskereskedelem is beállt a sorba.
Vásárló Fordulat az Ikeánál, már látszik, mire számíthatnak a magyar vásárlók
Privátbankár.hu | 2024. március 16. 16:19
Az Ikea vissza akarja hozni az elmúlt évek drasztikus inflációja előtti időszakot, ez pedig az árak jelentős csökkentését helyenként akár a profit rovására is.
Vásárló Extrém ízeket kaphatnak a kenyerek
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. március 16. 11:36
A margetingguruk legújabb ötlete, hogy kézzelfoghatóvá, pontosabban ízlelhetővé teszik az emberi érzelmeket, amihez a mesterséges intelligenciát hívták segítségül. Kiderül, beveszik-e ezt az emberek.
Vásárló Hányszor kell mosni a paplant?
Buksza blog | 2024. március 15. 13:28
A matracokat kínáló cégek reklámszövege, hogy a termékeikben rejlik a zavaró álmok nélküli alvás titka. Kevesen tudják, hogy a jó matracnál egyszerűbben is tehetnek valamit a pihentetőbb alvásért.
Vásárló A „méret a lényeg” jegyében akar megújulni a Meki
Buksza blog | 2024. március 15. 10:21
Még az infláció megugrása előtt az embereknek több pénzük volt arra, hogy gyorséttermekben egyenek, és a McDonald’s azt vette a fejébe, hogy a jövőben visszatér ehhez.
Vásárló Teljes átalakulásról döntött a Decathlon, a magyar boltokat is érinti a lépés
Buksza blog | 2024. március 13. 12:39
Nagy lehetőségek nyíltak meg a francia Decathlon sportáruházlánc marketingesei előtt, a vállalat ugyanis a feje búbjától a talpáig átszabja imázsát azzal az ambícióval, hogy sportmárkává váljon.
Vásárló Az Aldi bátor lépésre készül, a jövőben összesen 800 üzletet nyitna az amerikai piacon
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. március 12. 16:29
A kiskereskedelem a fejlett országokban a legkeményebb versenypiacok közé tartozik, ám ezen belül vélhetően az Egyesült Államokban kell a legjobban megharcolni a vevőkért. Úgy tűnik, az Aldi nem riadt meg ettől.
Vásárló Környezetbarát megoldás a kellemetlen szagok megszüntetésére a lakásban
Márkázott tartalom | 2024. március 11. 17:47
Az ózon kitűnően alkalmas a szagok semlegesítésére, ezért az ózongenerátorok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Különösen olyan helyeken, ahol kiemelten fontos a kellemetlen szagok megszüntetése, a tiszta, friss környezet megteremtése.   
Vásárló Mosdószekrény-választás a praktikum és esztétikum jegyében
Márkázott tartalom | 2024. március 11. 13:57
A fürdőszoba egyik legpraktikusabb és legdominánsabb eleme a mosdószekrény. Sokan úgy vélik, hogy egyszerű kiválasztani azt az egyet, ami a fürdőhelyiségbe kerül, ez azonban nem feltétlenül van így, hiszen a széles körű választék könnyen bizonytalanná teheti a vásárlót.
Vásárló Megalapozottnak látszik a piros pont, amit a Tesco kapott
Buksza blog | 2024. március 11. 12:13
Növelni tudta piaci részesedését az Egyesült Királyságban a Tesco szakértők szerint annak köszönhetően, hogy tőzsdén jegyzett vállalatként jobb pénzügyi helyzetben van versenytársainál.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG