2p
Nem szeretünk messzire menni, és viszonylag kedvező áron hódolunk a közkedvelt téli sportnak.

A szomszédság a biztos pont

Körülbelül félmillió magyar síel kisebb-nagyobb rendszerességgel. A legtöbben Ausztriát veszik célba, mert hóbiztos, közel van, elérhető a magyar nyelvű síoktatás, és ár-érték arányban is megfelelő minőségű. Már nem ilyen népszerű Franciaország, aminek a többi között azért sem vágnak neki a családok, mert ott kizárólag francia oktatók dolgoznak, ami kommunikációs nehézséget okoz.

A francia Alpok inkább a szervezetten, busszal utazó fiatalok célpontja, akik úgynevezett bulitáborokba mennek síelni, de még inkább szórakozni. Egy ideje már Szlovákia is felkerült Szlovénia és Ausztria mellé a térképre, ugyanis minőségben folyamatosan javul, árban pedig megfizethető - írja a Világgazdaság.

500 km-t még megteszünk, annál többet nem

Olaszország, Franciaország vagy éppen Svájc egyelőre nem az átlag magyar úti célja. A szolgáltatások ára ugyan az elfogadhatótól a csillagos égig szalad, tehát mindenki találna magának való utat, de a távolság túl nagy ahhoz, hogy pár nap síelés kedvéért napokat utazzanak. Általában 500 kilométer az a távolság, amelyet még szívesen megtesznek a téli sportok kedvelői.

Bővítettünk a kiruccanás napjain

Régebben az egyhetes turnusok voltak jellemzőek, ám ma már a hosszú hétvége, vagy a hat nap, öt éjszaka az általános. A többségnek bőven elég négy nap síelés, illetve ennyi ideig az is el tudja foglalni magát, aki csak kísérőként, pihenni megy.

Ennyire jön ki a téli kikapcsolódás

A diákok családjai általában 50-60 ezer forintot költenek a gyerek iskolai sítáborára. Az átlag magyar utazó pedig 80 ezer forint körül fizet a téli pihenéséért, amihez még hozzá kell adni a síbérlet árát. Egy hatnapos bérlet átlagosan 200 euró, a több pályával és lifttel rendelkező terepeken drágább, a kisebb helyszíneken olcsóbb - írja a lap.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG