3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Összeszedte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, hogy melyik filmekre adták el a legtöbb jegyet.

Az Amerika kapitány: Polgárháború című amerikai akciófilmre váltott a legtöbb néző jegyet Magyarországon a 2016 második negyedévében vetített 622 mozifilm közül az NMHH által közzétett adatok szerint.

Amintegy 280 ezres nézőszám az első negyedévben csak a negyedik helyre lett volna elég. Bő egymillióval kevesebb látogatót és közel másfél milliárd forinttal kevesebb bruttó jegybevételt regisztráltak, mint az év első három hideg hónapjában.

Még mindig a plázamozik a nyerők

Összesen 2,8 millió néző ült be a magyar mozikba, és a mintegy 124 ezer előadás által nyújtott filmélményért 3,9 milliárd forint értékben vásárolt jegyet 2016 második negyedévében.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Nemzeti Filmirodájának összesítéséből kiderül, hogy a látogatók elsősorban a multiplex és a többtermes mozikban költik el pénzüket, a bruttó jegybevétel 60,5 százaléka, illetve 35,2 százaléka ilyen létesítményekből származik, míg az egytermes mozik csupán 4,3 százalékot hasítanak ki a mozitortából. Jelenleg 160 filmszínház közel 400 termét vehetik igénybe a nézők.

Az amerikai a kedvenc

A magyar mozikban a legnépszerűbb filmek a legutóbbi három hónapban is amerikaiak voltak, az első 24 film mind a tengerentúlról érkezett. A pálmát az Amerika kapitány: Polgárháború című film vitte, amelyet a Warcraft – A kezdetek és A dzsungel könyve című film követett. E három film kétszázezer fölötti nézőszámot produkált, és ezeken kívül még hét alkotás ért el százezer fölötti látogatottságot.

Az amerikai filmek sorát a 25. helyen egy francia film, a Jöttünk, láttunk, visszamennénk 3. – A forradalom című alkotás töri meg, amely után rögtön egy magyar akció-vígjáték: a Till Atilla rendezte, egy kerekesszékes bandáról szóló Tiszta szívvel következik.

Az év második negyedévének második és harmadik leglátogatottabb magyar filmjének címét az Oscar-díjas, Nemes Jeles László rendezte Saul fia és a Madarász Isti rendezésében készült időutazós thriller, a Hurok viszi el.

A 622 tételes lista végén kilenc olyan film található, amelyre tíznél kevesebb néző volt kíváncsi, sereghajtóként csupán egy filmrajongó váltott jegyet a Csendes szív című dán drámára.

A tíz leglátogatottabb film és a látogatók száma 2016 második negyedévében:

1. Amerika kapitány: Polgárháború - 283 237 fő

2. Warcraft – A kezdetek -          212 273 fő

3. A Dzsungel könyve - 201 822 fő

4. Szemfényvesztők 2. - 148 888 fő

5. Angry Birds – A film - 145 596 fő

6. Anyák napja - 128 094 fő

7. Démonok között 2. - 116 445 fő

8. A Főnök - 106 444 fő

9. Szenilla nyomában - 105 141 fő

10. Rossz szomszédság 2. - 102 082 fő

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG