Hirdetés
Hirdetés

Tényleg fordulatot hoztak a karácsonyi ajándékok

2016. január 15., 15:17

A TRANS-O-FLEX éves statisztikája szerint a decemberi küldeményszám másfélszeresére növekedett 2015-ben az előző 11 hónap átlagához képest; a karácsony miatt egy hónapra többségbe kerülnek a B2C-kiszállítások.

Hirdetés

A belföldi futárszolgálatoknál az utóbbi években érezhető változást generált, hogy egyre többen vásárolnak webáruházakból, így a karácsonyi ajándékokat is sokan online igyekeznek beszerezni. A megrendelt csomagokat a futárszolgálatok kézbesítik a címzetteknek, s ez a típusú szolgáltatás az üzleti megrendelőtől a magánszemélyek felé irányuló (B2C) küldemények arányát növeli.

2015-ben az év első 11 hónapjában 100 címből 40-et kézbesített a TRANS-O-FLEX B2C szegmensben, míg decemberre már 100 címből 60 került ki a B2C kategóriából. A küldemények számának változása is igen beszédes: a január–november közötti időszak B2C küldeményeinek havi átlagos mennyisége 111 628 db volt 2015-ben, míg csak a decemberi hónapot vizsgálva ez a szám 242 862-re módosult; tehát a nagyrészt webáruházaktól a megrendelők felé irányuló forgalom több mint duplájára nőtt.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Bejött a papírforma a francia elnökválasztáson

Bejött a papírforma a francia elnökválasztáson

Nem volt egyszerű dolga a franciáknak, akinek 11 jelölt közül kellett végül kiválasztaniuk azt a kettőt, akire rábíznák az ország vezetését a következő időszakra. A szavazatok 96 százalékos feldolgozottsága mellett végül Emmanuel Macron és Le Pen mérkőzhet meg a második fordulóban, az izgalmak azonban még csak most kezdődnek.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés

Napi kommentár - videó

Utánajártunk

Privátbankár Árkosár

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Heti várható események, adatok

  • április 24
    Fogyasztói bizalmi index
    KSH: Kiskereskedelem (második becslés, február)
    IFO üzleti hangulatindex
    Alcoa (2017 Q1)
    T-Mobile USA (2017 Q1)
    április 25
    MNB: Monetáris Tanács kamatdöntő ülése
    ÁKK: 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukció (20 mrdFt)
    McDonald's (2017 Q1)
    Újlakás értékesítések és építések
    április 26
    Daimler (2017 Q1)
    PepsiCo (2017 Q1)
    Twitter (2017 Q1)
    Boeing (2017 Q1)
    április 27
    Lufthansa (2017 Q1)
    Fogyasztói bizalom (végleges)
    EKB kamatdöntés
    Fogyasztói árindex
    Microsoft (2017 Q1)
    Alphabet (2017 Q1)
    április 28
    KSH: Foglalkoztatottság és munkanélküliség (január–március)
    KSH: Ipari termelői árak (március)
    Fogyasztói árindex
    Munkanélküliségi ráta
    Ipari termelés
    Fogyasztói árindex
    GDP (Q1)

Szavazás

Ön szerint hogyan kellene hívni a 2018-as költségvetést?