Online marketing
Vásárló Az amerikaiak kinyírják a marketing kalózkodást 
Buksza blog | 2023. július 21. 08:32
Az amerikai szabályozó hatóságok bejelentették, hogy országos szinten támadják be azt a gyakorlatot, hogy egyes kereskedő cégek nem kívánt és illegális robothívások és telemarketinghívások milliárdjaival árasszák el az embereket.
KKV 6 tipp, hogy a te vállalkozásodnál költsék a pénzt az internetezők 
Privátbankár.hu | 2018. október 29. 11:10
Ma már teljesen hétköznapi dolog, hogy az interneten keresztül akadunk rá egy termékre vagy szolgáltatásra, amiért aztán pénzt adunk ki – ilyenkor eszünkbe juthat, hogy vajon hozzánk miért nem esnek be ugyanígy a vásárlók, az ügyfelek? Talán nem is tudnak rólunk… Adunk 6 tippet a sikeres digitális marketingstratégiához és az ügyfélélmény növeléséhez!
KKV Az internet nem minden – enélkül egy vállalkozás sem működhet 
Privátbankár.hu | 2017. január 22. 11:50
Miközben egyre szaporodnak az online hirdetések, sok cég számára még mindig a baráti ajánlások jelentik a megélhetést.
KKV Egy weboldal nem elég - Norbi és a Tesco titkát is megtudhattuk 
Privátbankár.hu | 2015. március 24. 10:16
A weboldal elkészítése önmagában még nem jár eredménnyel - mi az, amivel sikerre vihetjük honlapunkat, webshopunkat? Ezt a kérdést járta körül a Privátbankár.hu Webstratégia 2015 konferenciája 2015. március 18-án a Gerbeaud házban. A konferencián átadták a Budapest Bank „Üzleti siker honlappal”-díját is.
KKV Nagyot változik a Google: mit dob ki holnap a kereső? 
Privátbankár.hu | 2014. május 25. 11:29
A spammelő, gyengébb minőségű tartalmat kínáló oldalakat leminősítő algoritmus új verzióját élesítették néhány napja - Magyarországon még csak az előszelét érezzük.
Vásárló Itt az internetezők 5 típusa: te melyikbe tartozol? 
Privátbankár.hu | 2013. október 14. 19:47
A hirdetőknek egyre nagyobb értéket jelent a fogyasztók internetes szokásainak, az interneten megosztott érzelmeiknek, véleményüknek és egyéb személyes információiknak ismerete. A marketing szakemberek ugyanis mindezek alapján személyre szabott reklámokat tudnak megjeleníteni a fogyasztók által használt böngésző, levelező és közösségi oldalakon. A MasterCard friss tanulmánya azt vizsgálta, hogy az internetezők mennyire vigyáznak ezekre a személyes információkra.
Vásárló A legnézettebbek a közösségi oldalak reklámjai 
Privátbankár.hu | 2012. október 10. 16:00
A közösségi oldalak használói fogyasztják leginkább az online reklámokat. Egy felmérés szerint leginkább az Y generáció, vagyis az 1980 után születettek kíváncsiak a közösségi média felületein elhelyezett hirdetésekre.
Utazás Online marketing segíti a vidéki szállodák talpon maradását 
Privátbankár.hu | 2011. november 23. 13:25
A válság hatására megtépázott és a jelentős versenyhelyzettel szembenéző vidéki szálláshelyek számára a fennmaradás és a további fejlődési lehetőségének legfontosabb záloga a megfelelő számú vendégéjszaka folyamatos biztosítása. Ebben egyre inkább kulcsszerep jut az internetes foglalásoknak, hiszen az online vendégéjszakák száma ebben a körben is töretlenül, évi 20 százalékkal nő.
KKV Felhőszolgáltatással és online marketinggel a sikeres KKV-ért 
Privátbankár.hu | 2011. november 17. 13:50
A hazai kis- és középvállalkozások számára több lehetőség is van erőforrásaik hatékonyabb kihasználására, és versenyképességük növelésére. Az AmCham szerint ezek közé a lehetőségek közé tartozik a felhőszolgáltatás és a közösségi média is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG