Reklámpiac
Vállalat "Egy ország brandépítése más, mint egy autómárka népszerűsítése"– interjú Biró Lászlóval, a Mediator reklámügynökség ügyvezetőjével 
Kormos Olga | 2023. augusztus 10. 13:39
Miért találkozunk egyre több érzelmes reklámsztorival, lehet-e mérni az évek óta folyó országimázs kampány hatását, milyen hatása lehet a reklámszakmára a mesterséges intelligenciának? Ezekről és még sok minden másról is kérdeztük az egyik legnagyobb hazai reklámcég vezetőjét.
Makro / Külgazdaság Idén több mint 9 százalékkal bővülhet a világ reklámpiaca 
Privátbankár.hu | 2022. február 11. 10:36
A digitális reklámok részaránya 2022-ben már meghaladhatja az 55 százalékot.
Makro / Külgazdaság Eljött a fordulat éve: idén először lehagyhatják a mobilhirdetések a tévéseket 
Privátbankár.hu | 2020. február 13. 11:17
Tovább dübörögnek majd az online reklámok, a hagyományosak pedig tovább hanyatlanak a Dentsu Aegis Network előrejelzése szerint. A magyar reklámpiac várhatóan 7 százalékkal bővül.
Vállalat Az amerikai felhasználóknak lövése sincs arról, hogy a Facebook reklámcéllal adatokat gyűjt róluk 
Privátbankár.hu | 2019. január 17. 11:22
74 százalékuk nem tudott a jelenségről. Amikor viszont egy friss felmérés szembesítette őket vele, kiderült, hogy többségükről nagyon pontos, és hatékonyan targetálható profilt állított össze a közösségi oldal.
Vásárló Bombázzák az agyunk: sehogy sem menekülünk a reklámok elől? 
Privátbankár.hu | 2017. szeptember 24. 13:03
A hirdetések és a reklámok gyakorlatilag megkerülhetetlenek manapság: ordítanak ránk rádióból, tévéből, felugranak az interneten, és az arcunkba villannak hatalmas óriásplakátokon. Ebben az információs forgatagban gyakorlatilag lehetetlen elbújni a reklámok elől, a piac pedig folyamatosan bővül. A Médiatanács összeállításából kiderül, naponta hány reklámot kell megnéznie egy átlagos magyarnak.
Vállalat Tehetetlen az állam – a Facebook és a Google szántja be Magyarországot? 
Privátbankár.hu | 2017. május 9. 14:21
A reklámadó a multiknak kedvez, milliárdokat bukik rajtuk a költségvetés.
KKV Jót, rosszat is hozhat az új reklámadó 
Privátbankár.hu | 2017. március 29. 12:52
Enyhül a szabályozás, viszont magasabb adókulccsal kell számolniuk a cégeknek a Mazars szerint.
Vállalat Elfelejthetjük az idegesítő internetes reklámokat?  
Privátbankár.hu | 2017. március 22. 13:48
Az online hirdetésekkel foglalkozó szakmai szervezetek szerint komoly változtatásokra kényszerül az internetes reklámpiac.
Vállalat Egy egész iparág munkáját teszik tönkre Andy Vajnáék a titkolózással 
Privátbankár.hu | 2017. március 1. 15:04
Megjelentek a legfrissebb, de hiányos adatok a tavalyi reklámköltésekről. Persze szárnyal a digitális költés, de a print és a rádió is tudott erősödni.
Vásárló Ez nem jött be: ki nem állhatjuk ezt az új reklámtípust 
Privátbankár.hu | 2017. február 24. 10:28
Könnyen megjegyezzük a virtuális reklámokat, de csak azért, hogy szívből utálhassuk őket az NMHH szerint.
Részvény / Deviza / Áru Van, hogy 1,35 milliárd ember is kevés - mit akarnak a Facebooktól? 
Privátbankár.hu | 2014. október 29. 10:15
Ismertette harmadik negyedéves pénzügyi eredményeit a Facebook; a számok jók lettek, de a befektetők ennél is többet várnak. A negyedik negyedéves bevételi várakozásokat is ismertette a cég - ez is elmaradt az elemzői várakozásoktól.
Vásárló Mivel etetnek minket a reklámok?  
Privátbankár.hu | 2014. augusztus 24. 16:03
A vállalatok 28 százalékkal többet költöttek élelmiszerek tévéreklámjára idén az első félévben, mint a tavalyi év azonos időszakában. Ezzel együtt az élelmiszerek, háztartási vegyi áruk és kozmetikumok hazai tévéreklámjai két százalékkal több nézőhöz jutottak el.
Karrier Miért ciki a pogácsás, kockás terítős bemutató? - Úton a sikerhez 
Balla Györgyi | 2014. február 25. 06:11
Például azért, mert nem elég hatékony - mondja Molnár Bálint, aki a saját pénztárcáján és vállalkozásán tanulta meg, milyen a hatékony reklám. A semmiből, minimális tőkével, családi segítséggel építette fel cégét, a Reklámeszköz.hu-t. Olyan rendszert dolgozott ki, amellyel akkor is nyert, amikor mások biztosra mentek, vagy veszítettek a válság idején. Interjú.
KKV Az AAA Auto fiatalabb autókkal és négyféle autóhitellel tér vissza 
Privátbankár.hu | 2014. február 5. 13:45
Visszatér a magyar használtautó-piacra a csehországi AAA Auto, az értékesítés márciusban, a teljes körű üzletmenet áprilisban indul. A tőzsdei jelenlétről nem ejtenek szót, a cég tőzsdei bevezetése korábban nem volt sikertörténet.
Részvény / Deviza / Áru Ilyen az ingyennet reklámblokkokért – távközlési rezsicsökkentés BTel-módra 
Eidenpenz József | 2014. január 23. 12:25
XPrime néven új szolgáltatást indít a BTel, amelynek lényege, hogy a felhasználóknak internetezés közben célzott témájú reklámblokkokat mutatnak, ami csökkenti a netezés költségeit. A tőzsdei cég emellett külföldön terjeszkedik és tizedszerre is kötvényt bocsát ki, 9,9 százalékos hozammal.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG