Számítógépes játék
Részvény / Deviza / Áru Gigászok kontra ifjú titánok – hol tart most a metaverzum építése? 
Eidenpenz József | 2022. augusztus 4. 05:41
Mi született a tavalyi metaverzum-őrületből kilenc hónap után? Látszólag nem sok, de a háttérben most is hatalmas pénzeket költenek rá, és iparági szabványokat dolgoznak ki. Előbb-utóbb lesz ebből valami, pár év múlva már tényleg a metaverzumban is sétálhatunk, találkozhatunk. De két, homlokegyenest eltérő koncepció csap össze egymással az iparágban.
Makro / Külgazdaság Megtiltották a kínai gyerekeknek, hogy egy óránál tovább játsszanak online játékokkal péntekenként, a hétvégéken és az ünnepnapokon 
MTI | 2021. augusztus 30. 14:11
Az országban egyre nagyobb gondot jelent a játékfüggőség.
Vásárló A magyarok fele csinálja, de kevesen vallják be – kitalálod, mi az? 
Privátbankár.hu | 2018. április 15. 10:42
Tavaly 3,7 millió ember játszik valamilyen típusú videojátékkal hazánkban, ez a 18 és 65 év közötti népesség 58 százaléka. A piac mérete – beleszámítva a videojáték vásárlást, a hardvervásárlást és az in-game költést - pedig meghaladta az évi 28 milliárd forintos forgalmat, derül ki az eNET Internetkutató videojáték-kutatásából.
Vásárló A Nap Száma: igazi gyűjtőnek kell lenned, hogy ezért ennyi pénzt adj 
Privátbankár.hu | 2018. február 1. 13:40
Van, akit az sem tart vissza 15 millió forint kiadásától, hogy nem tudja kitenni a polcra, amit vesz.
Személyes pénzügyek A mánia határtalan? A kriptopénz után jő a kriptomacska, és virtuálisan szaporodik 
Eidenpenz József | 2017. december 7. 16:45
Egy másfél hete indult macskás játék máris annyira népszerű lett, hogy lelassította az Ethereum nevű blokkláncot, a virtuális állatkák ára pedig az egekben van. A kártyaszerű cukiságok átlagosan 108 dollárért keltek el, “használtan” is legalább nyolc dollárt kérnek értük. Lehet, hogy a játékok miatt fogják az átlagemberek is megismerni a blokkláncot és a kriptodevizákat?
Pénzügyi szektor Újabb szektort hóditanak meg a gépek: félhetnek a brókerek? 
Várkonyi Tamás | 2017. november 17. 15:04
Megállíthatatlan a mesterséges intelligencia fejlődése, az autóipar felforgatása után most a brókerek munkáját sodorja veszélybe egy értékpapírokat vizsgáló program. A gépek ma már kreatív, intuitív feladatokkal is megküzdenek, a mesterséges tudat fejlesztése azonban nem jöhettek volna létre a számítógépes játékok nélkül.
Vásárló Nem mindegy, mi van a gépeden – most erre utaznak a hackerek 
Privátbankár.hu | 2017. szeptember 10. 19:02
Ma már egyre több család számítógépén, tabletjén vagy telefonján vannak videojátékok. Ezek azonban amellett, hogy korosztálytól függetlenül hoznak némi szórakozást az unalmas hétköznapokba, a bűnözőknek is kedvelt célpontjává vált, rendkívül sok adathalász programot álcáznak ugyanis játéknak, kiváltképp, ha ahhoz nem hivatalos forrásból jutunk hozzá. Adunk egy pár tippet, hogy hogyan kerüld el a szervizelést és védd meg a személyes adataidat.
Makro / Külgazdaság Játékos hangulatban volt Merkel: ezt nem néztük volna ki belőle 
Privátbankár.hu | 2017. augusztus 23. 13:27
Európa legnagyobb videójáték-rendezvényén bukkant fel a német kancellár.
Karrier Lehet, hogy nincs munkád, de legalább jól szórakozol? 
Privátbankár.hu | 2017. március 31. 20:02
2016 körülbelül 100 milliárd dollárt keresett a teljes videójátékipar, ezzel a szórakoztatószektor egyik legsikeresebbje is lett. Míg 20-25 éve gyakorlatilag nem volt választék, ma már az okostelefonoktól át a PC-ken keresztül a konzolokig bármin tudunk játszani, ráadásul nagyon könnyű akár napokra belemerülni a játékba. De hogy hat ez a munkaerőpiacra?
Karrier Nem csak gyerekjáték: milliárdos piac lett a kockulásból 
BR | 2017. március 22. 16:06
Sokan megvetéssel, de legalábbis fenntartásokkal kezelik a naponta akár több órát a számítógép előtt töltő játékosokat. A számítógépes játékok piaca azonban ma már nem csak a fejlesztőké, hanem egyre inkább a professzionális játékosoké – vagyis e-sportolóké. Magyarországon jelenleg 200 ezren űzik az ipart valamilyen szinten, évente pedig több milliárd forint bevételt generálnak az országnak. Az eNet kutatása összeszedte, pontosan hogyan.
Vásárló Szuperembereket, vagy evolúciós zsákutcát nevel a gyerekből a videójáték? 
Balkó Rita | 2017. március 6. 20:30
Minden ártalmas, ha túlzásba visszük, a videójátékok azonban nem kizárólag az agysejtek pusztítására képesek - sőt. Számos olyan képesség van, amit ilyen formában sajátíthatunk el, vagy erősíthetünk rá, ez pedig a gyerekeknek is előnyt jelent az iskolában. De mikortól válik ez ártalmassá? Ki függő, és ki ártalmatlan játékos? Pintér Róbert, az eNET kutatásvezetője válaszolt nekünk.
Karrier Beszippantotta a videojáték a gyereket - mit tegyek? 
Izsó Márton | 2017. március 1. 20:01
Ma már elmondható, hogy minden családban akad egy játékos személyiség, aki hol több, hol kevesebb időt tölt videojátékokkal: csak ma Magyarországon tízből hat ember játszik napi szinten valamivel. Mit tehet a szülő, ha a virtuális tér beszippantja a gyereket? Hogyan szabályozzuk, tiltsuk-e egyáltalán ezt a szórakozási módot? Az aggódó szülők nevében eNET kutatásvezetőjét, Pintér Róbertet faggattuk.
Vásárló Nagy bejelentés Las Vegasból - végleg kinyírják az asztali számítógépeket? 
Privátbankár.hu | 2017. január 9. 08:56
Az Nvidia fejlesztésének köszönhetően nem lesz szükség batár gépekre, mostantól a felhőből játszunk óránként 1800 forintért.
Részvény / Deviza / Áru Csatabárdot, űrhajót, várat is vehetünk majd tőzsdén 
Privátbankár.hu | 2016. december 2. 18:30
A Deutsche Börse kereskedési platformot indít a számítógépes játékokban megszerezhető különböző értékes tárgyak adásvételére. Nem játék ez, a hasonló virtuális értékek piaca ugyanis több tízmilliárd dollárra tehető. Eddig ezeknek nem volt igazán szervezett piacuk.
Vásárló Ráharaptak a kínaiak a számítógépes játékokra  
Privátbankár.hu | 2012. március 27. 13:14
Több mint 30 százalékkal nőtt a számítógépes játékok piaca tavaly Kínában, az internethasználók számának emelkedésével, valamint az okostelefonok és táblagépek terjedésével a jövőben is erőteljes növekedés valószínűsíthető. A prognózisok szerint 2016-ra a nem hagyományos számítógépes játékok piaca megnégyszereződhet.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG