3p

Olaszországban a Penny kifejezetten az idősek, nyugdíjasok igényeire szabott termékcsaládot hoz forgalomba. A boltlánc szerint a cikkek nagyon egészségesek és csábító a márkanevük.

A Penny magyar hálózatának anyacégéhez, a német Rewe-csoport olaszországi leánycége, a Penny Italia piacra dobta Foreveryou néven futó saját márkás termékcsaládját, amelyet az 50 és 70 éves koruk között lévő vásárlóinak szán.

Az újdonságok 2024. november 7-én jelennek meg az olaszországi üzletekben. Kezdetben 15 különböző funkcionális élelmiszer és kozmetikum szerepel a palettán. A funkcionális jelző arra utal, hogy a szóban forgó termékek a gyártó és forgalmazó szerint valamilyen egészségvédő tulajdonsággal rendelkeznek.

 

 A boltlánc beharangozója szerint a Foreveryou termékcsalád megjelenését kiterjedt kutatások és tesztelések előzték meg, hogy igazodjanak az idősebb korú vásárlók sajátos igényeihez.

A Penny Italia egy gyógyszergyártó vállalatot is bevont a termékek fejlesztésébe, hogy azok teljesíthessék az elnevezésükben szereplő „örökké” szó sejtetését, miszerint aki ezeket fogyasztja, az megcélozhatja az örök életet.

Az ételek és kenceficék összetevőivel kapcsolatban sok divatos varázsszót felsorolnak a propagandaanyagok. Így például azt, hogy omega-3 zsírsavak mellett béta-glükánt és araboxilánt tartalmaznak, ily módon támogatják a szívműködést és segítik kordában tartani a vércukorszintet. Egy szóval hozzájárulnak az egészséges élethez. 

A Penny olasz hálózata új termékcsaládot kínál 2024 novemberétől az időseknek
A Penny olasz hálózata új termékcsaládot kínál 2024 novemberétől az időseknek
Fotó: Penny Italia

Ahelyett, hogy egyszerűen fontos nyersanyagokat juttatnának a szervezetbe, mint amilyen a kalcium, a foszfor, a magnézium, a cink és a vitaminok, a Foreveryou termékek általában járulnak hozzá fogyasztóik egészségének és a közérzetének javításához. A kozmetikumokat úgy tervezték meg, hogy nagyon alacsony legyen a nikkeltartalmuk, javítsák a hidratálást és visszafogják a bőrön megjelenő elváltozásokat.

Ami az árakat illeti, ezen a téren már nem ilyen rózsás a kép. A Penny más saját márkás termékeihez képest ugyanis 25-30 százalékos felárral kell számolniuk azoknak, akik az új termékcsaládba tartozó cikkeket választanak. A kiskereskedő ennek ellenére bízik a sikerben az ESM Magazine szerint. Máris azt tervezi, hogy 2025 tavaszán további 10-15 terméket dob piacra ez alatt a márkanév alatt. A cég arra számít, hogy a Foreveryou termékek árusítását követő első évben 3,5 millió euró (jelenlegi árfolyamon 1,43 milliárd forint) bevételt tehet zsebre az 50-70 éves vásárlók megnyerésével.

Az tehát még kérdés, hogy mekkora kereslet lesz az időseknek dedikált termékek iránt Olaszországban. De ha beválik, akkor elképzelhető hasonló lépé a Rewe-csoport más leánycégeinél is. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Mi készül a benzinkutakon? Itt a válasz!
Privátbankár.hu | 2024. december 6. 14:06
Nem lesz áremelkedés.  
Vásárló Gondban lehetnek az M1-nél: ezt hogyan tálalják?
Privátbankár.hu | 2024. december 5. 08:30
Az októberi kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit mindössze 3,6, az előző havit pedig 1,2 százalékkal haladta meg. Ez kevés lehet a kormány GDP-növekedési álmainak beteljesüléséhez.
Vásárló Új korszakba lép a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. december 3. 12:56
Hiába a hírnév, a Dr. Martensnél a túlélésről szólt az elmúlt fél év.
Vásárló A Temu megtalálta a vásárlók gyenge pontját
Buksza blog | 2024. december 3. 11:48
Egy évvel ezelőtt a két kínai online óriás, amelyek hatalmas felfordulást hoztak a kiskereskedelemben, még nem tudták kimazsolázni az év végi bevásárlási szezon legjobb falatját.
Vásárló Ijesztő drágulás a magyar diszkontokban – majdnem a duplájára nőtt a legolcsóbb tojások ára
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. december 2. 05:41
Összességében visszafogottan emelkedett havi és éves szinten is a diszkontokban megvehető alapélelmiszerek ára a Privátbankár Diszkont Árkosara szerint. Ugyanakkor a tojás egészen durva mutatvánnyal rukkolt elő, ami a külföldi helyzetet tekintve annyira nem is meglepő. 
Vásárló A kozmetikai ipar trükkjei – nesze neked, fogyasztóvédelem
Elek Lenke | 2024. december 1. 14:46
Elképesztő mennyiségű, márkájú, fajtájú arc-, kéz- és lábkrémet, lemosót, tonikot, arcmaszkot, szemránckrémet lehet kapni – de hogy melyiket válasszuk, abban senki sem segít. Közben trükkök százaival próbálnak minket befolyásolni.
Vásárló Éves megyei matrica – egy költséghatékony opció
Márkázott tartalom | 2024. november 28. 10:54
Az autópálya matrica kínálat változásainak első lépése a 2015-ben, vármegyékre érvényes matricák bevezetése volt. Az új termék népszerűsége pedig azóta is töretlen, hiszen évek óta az eladási statisztikák élén találhatjuk azt, ez pedig várhatóan jövőre sem változik.
Vásárló A nap képe: dupla annyiba kerül a kolbász Budapesten, mint Bécsben
Privátbankár.hu | 2024. november 27. 17:04
Hihetetlenül hangzik, de igaz: a magyar fővárosban sokkal drágább az utcán kolbászozni, mint az osztrákban.
Vásárló Mi kell egy modern ergonomikus irodába?
Márkázott tartalom | 2024. november 25. 17:48
A modern, egészséges munkakörnyezet már régen nem csupán egy asztal és egy szék kombinációját jelenti. Az ergonomikus iroda kialakítása kulcsfontosságú a munkavállalók egészsége, kényelme – és produktivitása szempontjából is. A dolgozók fizikai és mentális jólétének támogatása kulcsfontosságú egy vállalat működése során, hiszen ezáltal elhivatottságuk, munkakedvük és hatékonyságuk is nő, de mi mindenre van szükség egy ergonomikus iroda kialakításához? Ezt vizsgáljuk az alábbiakban. 
Vásárló Árat csökkentett a Penny tulajdonosa az egyik kedvenc piacán
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 24. 19:44
A kelet- és közép-európai országok kiskereskedelmének sokszínűségére példa, hogy a Magyarországon a Pennyvel jelen lévő német REWE Group Bulgáriában a Billa áruházakkal szerzett nagy piaci részesedést.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG