Hirdetés
Hirdetés

Miért fektett valaki 150 milliót call center-iparba?

2013. szeptember 23., 14:51

A Jeremie-pályázaton nyertes DBH Investment Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. kiválasztotta újabb befektetési partnerét. Az 5 milliárd forintos kockázati tőkelapot kezelő DBH Investment 150 millió forintot fektet a virtuális call center szolgáltatással foglalkozó, szegedi székhelyű Virtual Call Center Solutions Zrt.-be. A DBH Investment Zrt. jellemzően magas hozzáadott értékű, technológia-intenzív iparágakban keres befektetésre alkalmas kis- és középvállalkozásokat.

Hirdetés

Egy olyan hozzáértő ügyfélszolgálat működtetése, amely képes az ügyfél érdekeit hathatósan képviselni a cégen belül, pozitív irányba változtatja meg a vállalatok külső megítélését. A Virtual Call Center Solutions Zrt. által kifejlesztett termék a legmodernebb technológiák segítségével egyedülálló megoldást biztosít bármilyen típusú call center számára.
Használatával eszközberuházás nélkül létrehozható egy olyan professzionális ügyfélszolgálati központ, amely eddig csak a legnagyobb vállalatok számára volt elérhető. A Virtual Call Center szoftver befektetési költség nélkül olyan technikai és távközlési szolgáltatást biztosít, amely alkalmas bármilyen telefonos tevékenység elvégzésére (telemarketing, ügyfélszolgálat, telefonos piackutatás). Működtetéséhez a felhasználónak nincs másra szüksége, csak számítógépre, headset-re valamint szélessávú internetre. A kifejlesztett szoftver a távmunkát is támogatja, ezért használatával akár az irodabérlet díja is megtakarítható. 

A call centerek működtetésének területén a technológia a cloud megoldások alkalmazása felé tart, egyre kevesebb cég kíván saját eszközökbe, technológiákba milliókat fektetni, amikor mindezek magas színvonalon, költséghatékonyabban elérhetők. Ezek a hathatós megoldások segítenek abban, hogy a vállalatok jól gazdálkodjanak dolgozóik munkaidejével, így mindenki a saját kompetenciájának megfelelő tevékenységet tudja elvégezni. "Szoftvermegoldásunk segítségével, beruházási költség nélkül, olyan professzionális call center szoftver megoldást kínálunk - IT infrastruktúrával és távközlési szolgáltatással egyetemben - amely eddig kizárólag tőkeerős nagyvállalatok számára volt elérhető. A szolgáltatás azonnal igénybe vehető, biztonságos és rugalmasan bővíthető, így ügyfeleinknek elég csak a minőségi ügyfélkapcsolatokra koncentrálniuk" – nyilatkozta Tóth Szabolcs, a Virtual Call Center Solutions Zrt. igazgatóságának elnöke.

„A DBH csoport üzleti modellje lényegesen eltér a piacon található többi vállalatétól.  Cégünkkel való kapcsolatoknak csak egy részét teszi ki a kockázati tőke, mi ezen felül infrastruktúrát, valamint üzleti tanácsadást is biztosítunk partnereinknek nemzetközi hálózatunkon keresztül. Az Virtual Call Center Solutions Zrt. életében a befektetői tevékenység mellett az üzletfejlesztésben, a nemzetközi terjeszkedésben és a fejlesztői kapacitások növelésében kívánunk aktívan részt venni”- mondta dr. Erdei Sándor, a DBH Investment Zrt. elnök - vezérigazgatója.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Még hogy válság? Kitűnő hete volt Amerikának

Még hogy válság? Kitűnő hete volt Amerikának

A múlt év őszén komoly esés indult az amerikai tőzsdéken, amely decemberben összeomlásba torkollott. Nem csak a befektetők estek pánikba, hanem amerikai kormányzati tényezők is, sőt, maga a jegybank szerepét betöltő Fed is. Nos, mindez csak ijesztés volt, a héten az árfolyamok immár az őszi szintekre emelkedtek.

Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
Advertisement

Videók

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

  • BUX40179.84+0.7%
    DAX9823.5-2.77%
    EUR/HUF311.610%
    EUR/USD1.08340%
    Arany1118.150%

Szavazás

Ön szerint mi lesz a Brexitből?