Hirdetés
Hirdetés

Értékalapú kommunikációval tarolt a MagNet Bank

2017. november 03., 08:50

Az idén a MagNet Bank vehette át az elmúlt egy év legkiválóbb online márkaépítési teljesítményéért járó Online Brand Excellence díjat.

Idén már második alkalommal adták át a BrandExcellence díjat, amely az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj hazánkban. A kiválósági díj objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét, valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben egy-egy iparági kategóriában.

A díj nem csupán egy szűk körű, tekintélyes szakemberekből álló bírálóbizottság, hanem a fogyasztók értékítéletét jeleníti meg. A zsűri ugyanis a Brand Excellence adatbázisból és a – a GFK együttműködésével készülő – ismertség-kedveltség mérésből indult ki. A Brand Excellence Program kutatói a márka éves penetráció, volumen- és lojalitás változását vizsgálták a GFK közre-működésével, majd a legsikeresebb márkák médiaköltését, a megjelenést a szerkesztőségi cikkekben, az online jelenlétet és a digitális márkaépítés egyéb mutatóit. A kutatók a márkák kvalitatív és kvantitatív kutatásai során olyan partnerekkel működtek együtt, mint a GFK, a Bisnode vagy a Neticle. Így a BrandExcellence díj shortlist-jére kerülő márkákról kellő objektivitással mondható, hogy piaci jelenlétük alatt professzionálisan építkeztek, nagyot haladtak előre az erős márkává válás útján.

Hirdetés

A díjazás tehát a fogyasztók véleményéből indult ki és ezt ötvözte szakmai szempontokkal. A szakmai zsűri az elmúlt egy évben elért piaci sikerek mögötti márkaépítési teljesítményt díjazta, létrehozva egy kutatócsoportot, hogy objektív és széleskörű kutatásokkal segítsék a zsűri munkáját.

Különösen büszkék vagyunk erre a szakmai díjra, mert a MagNet Bank - fenntarthatósági elvei miatt - közismerten nem tartozik a kiemelkedő médiaköltéssel rendelkező vállalatok közé a piacon. Így, bár ezúttal egy online kommunikációs elismerést kaptunk, úgy gondoljuk, hogy ez javarészt annak az értékalapú megközelítésnek köszönhetjük, amely a banki alapműködésünket is meghatározza. Nagyon hálás feladat egy olyan szerethető márkát építeni, mint amilyen a MagNet Bank, hiszen a közösségünk tagjai különösen elkötelezettek irányunkban, és örömmel viszik hírünket az online térben is. ” – mondta Pászka Petra, a MagNet Bank marketingvezetője.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Nagy fordulat az egészségügyben - hamarosan már nem lesznek igazi betegek?

Nagy fordulat az egészségügyben - hamarosan már nem lesznek igazi betegek?

Évente átlagosan 4,1 százalékkal nőnek majd az egészségügyi kiadások 2017 és 2021 között világszerte. A magasabb költés ugyanakkor nem feltétlenül jelent jobb egészségügyi eredményeket, az egészségügyi szolgáltatóknak valószínűleg továbbra is csökkenő nyereséggel és növekvő költségekkel kell számolniuk.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Szavazás

Ön fektetne pénzt bitcoinba vagy más kriptodevizába?