• Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Közönség kép

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Tokodi Gergely

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Lévai Richárd

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Szabó Ákos

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Pécsi Ferenc

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Gombos Zsolt

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Panelbeszélgetés

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Marosi Zoltán

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Gulyás Krisztina

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Bradács András

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Forgács Mariann

  • Privatbankar.hu Social Marketing konferencia - Panelbeszélgetés


Privátbankár.hu – Social Marketing Konferencia - 2014. október 16.
Pala-ház Konferenciaterem, 1011 Budapest, Fő utca 14-18.

8:15 - 09:00 Regisztráció

Általános moderátor: Balla Györgyi
I. szekció: A közösségi média üzleti célú használata
09:00 - 09:20

Közösségi média trendek
Előadó: Tokodi Gergely 
social media manager, MEC Hungary

09:20 - 09:40

Autópályák, ösvények és tévutak a vásárlókhoz; Térkép a közösségi média felületekről
Előadó: Lévai Richárd 
RG Stúdió

09:40 - 10:00

A Facebook, mint értékesítési csatorna – vevőszerzés, eladásösztönzés
Előadó: Szabó Ákos 
country manager, Thinkdigital

10:00 - 10:20 Közösségi értékesítés
Előadó: Pécsi Ferenc
Soreo.biz
10:20 - 10:40 Kávészünet
10:40 - 11:00

Verhetetlen remarketing technikák
Előadó: Gombos Zsolt
Facebook-szakértő, Online Marketing Akadémia (OMA.hu) alapító, tréner

11:00 - 11:40

Panelbeszélgetés előadókkal - tartalom a social média szolgálatában

Moderátor: Sopov Istvánügyvezető igazgató, Adaptive Media Sales House

Tokodi Gergely
social media manager, MEC Hungary

Lévai Richárd
RC Stúdió

Szabó Ákos
country manager, Thinkdigital

Pécsi Ferenc
Soreo.biz

Gombos Zsolt
Facebook-szakértő, Online Marketing Akadémia (OMA.hu) alapító, tréner



II. szekció – Gyakorlati tanácsok, statisztikák, esettanulmányok, törvényi szabályozások

11:40 - 12:00

Hogyan érinti a közösségi oldalakon történő reklámozást a reklámtörvény?
Előadó: Dezső Róbert és Marosi Zoltán
Szecskay Ügyvédi Iroda, Oppenheim Ügyvédi Iroda

12:00 - 12:20

Hogyan csinálják a nagyok?
Előadó: Gáspár Bence
médiakommunikációs vezető, OTP Bank

12:20 - 13:20 Ebédszünet
13:20 - 13:40

Hogyan csinálják a nagyok?
Előadó: Gulyás Krisztina
online munkatárs, Spar Magyarország


13:40 - 14:00

Hogyan csinálják a nagyok? Éves áttekintés a legnagyobb hazai Facebook oldalakról és a leghatékonyabb márkákról a Fészbuker.hu statisztikái alapján/Technikák, trükkök, veszélyek
Előadó: Bradács András
Front Page Communications

14:00 - 14:20 KKV ügyfelek és a közösségi média – hogyan, mire használjuk a közösségi médiát? Esettanulmány
Előadó: Forgács Mariann
BeSocial
14:20 - 15:00

Panelbeszélgetés előadókkal, közönség kérdések, válaszok -
A social media veszélyei (negatív kritika nyíltan) és ezek megoldásai
Moderátor: Bradács András
Front Page Communications

Dezső Róbert és Marosi Zoltán
Szecskay Ügyvédi Iroda, Oppenheim Ügyvédi Iroda

Gáspár Bence
médiakommunikációs vezető, OTP Bank

Gulyás Krisztina
online munkatárs, Spar Magyarország

Forgács Mariann
BeSocial