Hirdetés
Hirdetés

100 millió forint ragadt be tavaly a szigetes FestiPay-kártyákon

2019. július 16., 07:32
Cimkék
Sziget
, festipay

De 2017-ben még 261 milliót hagytak veszni a fesztiválozók, szóval ez javuló tendencia.

Fesztiválozók sorbanállnak a 24. Sziget fesztivál mínusz egyedik napján a budapesti Hajógyári-szigeten 2016. augusztus 10-én.
MTI Fotó: Mohai Balázs
Fesztiválozók sorbanállnak a 24. Sziget fesztivál mínusz egyedik napján a budapesti Hajógyári-szigeten 2016. augusztus 10-én. MTI Fotó: Mohai Balázs

Tavaly több mint 104 millió forint bevétele származott a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt.-nek a FestiPay-kártyán maradó összegekből - írja keddi számában a Világgazdaság a társaság 2018-as gazdasági beszámolója alapján.

A FestiPay nevű rendszer egyebek mellett a Szigeten, a VOLT Fesztiválon és a Balaton Soundon is biztosítja a készpénzmentes, integrált beléptetési-fizetési lehetőséget.

Hirdetés

Gyakori eset, hogy a feltöltött keretet nem egészében meríti ki a tulajdonosa, és nem is intézkedik a visszaírásáról a helyszínen. Ilyenkor a fennmaradó összeg megmarad a FestiPay rendszerében, mivel további visszautalásra nincs lehetőség.

A százmilliós tétel még akkor is jelentős, ha az összes tranzakció értéke több milliárd forintra tehető. Az adatokból az is látható, hogy 2017-ben még 261 millió forint folyt be az el nem költött forintokból a Szigethez, amiből arra lehet következtetni, hogy a fesztiválozók tudatosabbá váltak, és a rendszer működése is egyszerűsödött.

A Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt. kifejezetten jó évet zárt tavaly: árbevétele a 2017-es 12,53-ról 15,66 milliárd forintra nőtt. Ezen belül a jegyárusításból 10,26 milliárd jött össze, ugyanez két éve még 7,69 milliárd forint volt. A tavalyi adózott eredmény 1,42 milliárd forint volt, amelyet teljes egészében osztalékként fizettek ki.

Cetelem MKB Cib További ajánlatok

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Nem szállított időben a webáruház, vagy hibás a kapott termék? Még külföldről is visszaszerezhetjük a pénzünket!

Nem szállított időben a webáruház, vagy hibás a kapott termék? Még külföldről is visszaszerezhetjük a pénzünket!

Ahogy egyre többen vásárolnak a világhálón, úgy jelentősen megnőtt a panaszok száma is: késve érkezik a termék, hibás, sérült árut küldenek, vagy nem a megrendelt terméket, gyakran pedig nem fizetik vissza a pénzt a visszaküldött áru után. A webáruházakra ugyanakkor a fogyasztók védelme érdekében a hagyományos boltoktól részben eltérő szabályok vonatkoznak.

Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Szavazás

Szerinted gyengülni fog a forint, vagy erősödni? Hol lesz év végén az euró?