Hirdetés
Hirdetés

1995 után születtél? Nagy fejtörést okozol a biztosítóknak

2017. május 11., 10:12

Az elkövetkező 5 évben a biztosítást vásárló ügyfelek 45-50%-át már olyan fiatalok fogják kitenni, akik 1995 után születtek - őket már nem nagyon lehet a hagyományos csatornákon, megszokott eszközökkel elérni.

Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója egy szerdai háttérbeszélgetésen elmondta: ennek megfelelően  2017 a digitális átállás éve lesz a társaság életében.

A fiatalabb (Y, Z, Alpha) generációk igényeinek kiszolgálásához új és innovatív technológiai megoldások és termékek kidolgozására van szükség, ehhez felmérik és kialakítják a digitális csatornákat - ennek érdekében az UNIQA anyavállalata tavaly mintegy 500 millió eurós digitális fejlesztési tervet fogadott el.

Hirdetés

Nem muszáj személyesen beszélni a biztosítóval

A Magyarországon már bevezetett és a fejlesztés alatt álló új digitális megoldások a Big Data típusú elemzések mellett támogatják a biztosító és az ügyfelek közötti kapcsolatfelvétel egyszerűsítését és a gyors, hatékony biztosításkötést is. Kurtisz Krisztián hozzátette, emellett a személyes csatornák is továbbra is rendelkezésre állnak majd.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Merkel most már komolyan hadat üzent Orbánéknak, tényleg elvonná a pénzeinket

Merkel most már komolyan hadat üzent Orbánéknak, tényleg elvonná a pénzeinket

Németország kész az EU-ra több pénzt költeni, de csak bizonyos feltételek teljesülése esetén. Például azoknak menjen, akik nem tesznek neki keresztbe. Merkel kancellár terve szerint azok kapnának EU-támogatásokat, akik menekülteket fogadnak be, és betartják a jogállamiságot, az EU-alapelveket. Nyakunkon az EU-csúcs.

Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Szavazás

Ön fektetne pénzt bitcoinba vagy más kriptodevizába?