Hirdetés
Hirdetés

Mit gondolnak az utasok a reptérről? Itt az eredmény

2019. július 18., 17:38

Javult a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér megítélése az utasok körében 2019 második negyedévében.

A Budapest Airport tájékoztatása szerint az 5-ös skálán mért általános elégedettségi mutató a tavalyi 3,71 pontról 2019 második negyedévének végére 3,83 pontra emelkedett. Az utasok visszajelzése alapján jelentős mértékben fejlődött a terminálok tisztasága és a repülőtér általános atmoszférája, ugyanakkor a parkolással kapcsolatos szolgáltatásokat nem tartják megfelelőnek.

A felmérést világszerte több mint 700 repülőtér bevonásával, nemzetközi szabványok szerint, negyedévente készítik. Az utasok 36 különböző szempont alapján értékelik az őket leginkább érintő repülőtéri szolgáltatásokat 1-5-ig terjedő skálán. A kutatás kiterjed a repülőtéri szolgáltatásokra, a terminálok tisztaságára, a légikikötő általános atmoszférájára, a vásárlási lehetőségekre, az utastájékoztatási rendszerre és a terminálokon történő eligazodásra is.

Hirdetés
Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

NER-es kapcsolatra lőttek ki az Est Media-részvények

NER-es kapcsolatra lőttek ki az Est Media-részvények

Méghozzá annak hatására, hogy a cég hétfőn indikatív vételi szándéknyilatkozatot tett a biztonságtechnológiai és kriminalisztikai megoldásokkal foglalkozó Communication Technologies Kft. 51 százalékos üzletrészének megvásárlására, amelynek tulajdonosai az ajánlatot elfogadták.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

  • BUX44640.38+0.98%
    DAX9823.5-2.77%
    EUR/HUF311.610%
    EUR/USD1.08340%
    Arany1118.150%

Szavazás

Vettél már a szuper-államkötvényből (MÁP Plusz)?