3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyar kozmetikai ipar és az illatszergyártás valaha olyannyira erős volt, hogy képes volt könnyűszerrel felvenni a versenyt a külföldi termékekkel. Saját krémeket és parfümöket fejlesztő és árusító patikák és gyógyszertárak jelentették az iparág aranykorát. Sajnos azonban ez az időszak elmúlt, sok esetben már a trendek követése is nagy kihívást jelent.

Maison et Objet

A Maison et Objet egy rendkívül prominens esemény, amelyet Párizsban rendeznek meg. Nemzetközi szinten is ez számít talán a legnagyobb lakberendezési és belsőépítészeti vásárnak. A lakásparfümök népszerűségét mutatja az is, hogy ezen a rendezvényen a lakásparfümök legfrissebb trendjeinek egy teljes szekciót szenteltek.

127 vállalkozásnak volt lehetősége bemutatni, hogy mi mindenre képes egy illatosító azontúl, hogy kellemes aromával tölti fel a légteret. Egyre nagyobb szerepe van ugyanis a külcsínnek is, vagyis hogy az orr mellett a szemre is hatással legyenek a lakásparfümök.

A alapanyagok kifinomultságának, valamint a legújabb és legkorszerűbb technológiáknak köszönhetően pedig a termékek már képesek alkalmazkodni a legkülönfélébb lakások belsőépítészeti megoldásaihoz is.

Legújabb trendek

A kiállításon szinte minden stílus jelen volt valamilyen formában. Sok márka számára ugyanis már fontos szempont a trendkövetés a dizájnban is. A minimalista, egzotikus, ökotudatos vagy éppen a romantikus irányzatot kedvelők számára is igazi csemegéket tartogatott a párizsi design vásár. Bemutatásra kerültek ugyanis fürdőszoba illatosító sók, illatozó macaronok, a parfümpuskák vagy éppen a hordozható diffúzorok, amelyek már a legkülönfélébb stílusokban érhetőek el.

Fantasztikus márkák

A Lakásparfüm kínálatában számos kiváló márka képviselteti magát a legkülönfélébb termékeivel. A Culti Milano a tejpalackokat idéző üvegeivel, a Cote Noire a luxust idéző design diffúzoraival, a Divinessenze a kifinomultságot sugárzó termékeivel, vagy éppen az iparág első Good Design Awardját kiérdemlő Édit(h), amely nagy hangsúlyt fektet arra, hogy termékeinek megjelenése maximális összhangban legyen az illatokkal.

A különféle márkák gazdag kínálatában biztosan mindenki megtalálja a számára legideálisabb illatosító készüléket, amellyel meghittséget, melegséget képes varázsolni otthonába. Az illatok mellett azonban egyre nagyobb jelentősége van a külcsínnek is, és ehhez igazodnak a gyártók is. Számos stílus képviselteti magát a kínálatukban, így nektek már “csak” ki kell választani a számotokra legmegfelelőbbet.

A stílusos megjelenésű illatosítók emelik az enteriőr összhatását, így fontos szerephez jutott az illatosítók esetében a megjelenés is. Az otthon, az illat és a design együttes ereje csodákra képes és varázslatos világba kalauzolnak el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG