4p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Van egy mondás, miszerint ha valami ingyenes, ott Te magad vagy az áru.

Sokan ezt a farmer és az állatai kapcsolatához hasonlítják, hiszen fedélt ad nekik, eteti és gondozza őket, ám mindezt érdekből teszi. Kicsit drasztikusnak hangzik, de a Facebook is ilyen módon működik. Ugyan teljesen ingyenes és elhalmoz bennünket díjmentes funkciókkal, mindezt azért teszi, hogy fizető hirdetőit maximálisan kiszolgálhassa. Webmesterként és cégtulajdonosként tehát a Facebook csupán egy tökéletesre optimalizált, releváns látogatókat hozó hirdetési platform, amelyben tökéletesen lehet megszólítani az érdeklődő tagokat.

A Facebook hirdetéskezelés számos lehetőséget kínál a marketingeseknek akkor is, ha csupán egy kis vállalkozás felvirágoztatásáról van szó. Így a költséghatékony online reklám mellett, közösségépítő hatással is bír. Ezzel pedig nem csak új, potenciális vevőkre és ügyfelekre tehetünk szert, hanem rajongói bázisra és hűséges követőkre is. Ezek az érdeklődő közösségek pedig felbecsülhetetlenek egy vállalkozás számára. Az érdeklődő csoportunk számára ugyanis akciókat hirdethetünk meg, kedvezményeket kínálhatunk és más módon is vásárlásra ösztönözhetjük őket.

Mennyi időt töltünk a Facebookon?

Korunk problémái közé tartozik a modernizáció, bármennyire is elkényeztet bennünket, ugyanolyan szinten képes megszüntetni az emberi kapcsolatokat is. Ennek hatása külföldön még inkább érezhető. Ausztráliában például a közlekedési táblákat már a járdákra is kihelyezik, mert többen bámulják a mobiljaikat lefelé nézve, mint az útszéli figyelmeztetéseket. Azonban nem csak külföldön, hanem idehaza is egyre több időt töltenek a felhasználók az online térben. Naponta Facebook-ozunk, Youtube-ozunk vagy nézegetünk képeket az Instagramon. Ez persze marketing szempontból rendkívül jó, ám sokan viszik túlzásba és megy a munkájuk, párkapcsolatuk vagy magánéletük rovására.

Világ szinten közel két és fél órát töltünk átlagosan, naponta a közösségi oldalakon. Ez pedig majdnem duplája, mint 2012-ben. A legtöbbet a Fülöp-szigeteken interneteznek, ahol több mint 4 órát is ezen közösségi oldalakon töltenek, de a brazilok, a kolumbiaiak, a nigériaiak és az argentinok is a csúcstartók között vannak. Csak a Facebooknak a havi aktív felhasználó száma 2.4 milliárd volt tavaly, de napi félmillió új regisztráció érkezik rá.

Magyarok és a Facebook

A magyar profilokat vizsgálva kiderült, hogy közel 6 millió profilt regisztráltak Magyarországról, melyek 53%-ban női, 47%-ban pedig férfi profillal történtek. A statisztikai adatok szerint egy fióknak átlagosan 340 ismerőse van a platformon (bár a Facebook információi alapján, a teljes felhasználói bázisából közel 81 millió lehet hamis fiók). A magyar üzleti profilok toplistájában megtalálható a Norbi Update, Tibi atya, Havasi, de Kasza Tibor, Mága Zoltán és a Túró Rudi is.

Egy kimutatás szerint a felhasználók 40%-ka nem szereti az üzleti oldalakat, ezért őket csak fizetett hirdetésekkel tudják elérni. A kisebb vállalkozások csupán havi pár 10.000 forintot költenek ezekre a hirdetésekre, de a nagyobb cégek és politikai pártok akár egymilliós keretet is meg szoktak adni egy-egy bejegyzés költségkereteként. Ezen reklámok célja lehet brand építés, lájkoló gyűjtés, nyereményjáték népszerűsítés, szavazásra buzdítás, reklámozás, hozzászólás generálás, felhasználói bázis építés vagy akár vásárlás is. A lehetőségek száma végtelen és csak a fantáziánkon múlik, hogy hogyan használjuk ki a Facebook hirdetési rendszerét, amellyel területre, érdeklődési körre, korra, nemre és lakhelyre is tudunk optimalizálni, így biztosan a legrelevánsabb tagokat szólíthatjuk meg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG