Hirdetés
Hirdetés

Négymillió euróból tanítaná meg öltözködni a magyarokat egy cseh pénzember

2018. december 07., 07:46
Cimkék
divatszakma

Michal Micka öt divatmárkát hoz be az országba.

Orbán Ráhel. Forrás: Orbán Viktor Facebook-oldala
Orbán Ráhel. Forrás: Orbán Viktor Facebook-oldala

Saját divatmárkáival lép a magyar piacra Michal Micka. A cseh üzletember négymillió eurós befektetéssel indít, később újabb, a többi között angol és francia márkákat is hozna a térségbe - írta a Világgazdaság pénteken.

A lapnak nyilatkozva Michal Micka azzal indokolta a befektetést, hogy a kelet-közép-európai piac, így a magyarországi is dinamikusan fejlődik, és további potenciált lát benne. Megjegyezte, hogy bár az emberek nem költenek annyit a divatos öltözködésre, mint Észak- vagy Nyugat-Európában, de egyre szembetűnőbben figyelnek a megjelenésükre.

Hirdetés

Elmondta: öt márkát hoz Magyarországra, először saját márkáit, a Pietro Filipit és a Karát. Húsz üzlet megnyitását tervezi, a kezdeti befektetést nagyjából négymillió euróra becsüli, és biztos abban, hogy a ráfordítás rövid időn belül megtérül - írta a Világgazdaság.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

A kormányt csak a nyugdíjasok érdeklik - mi lesz a munkanélküliekkel?

A kormányt csak a nyugdíjasok érdeklik - mi lesz a munkanélküliekkel?

Közzétette az Eurostat, hogy mennyit költenek a tagállamok a szociális hálóra: ide tartoznak a munkanélküli segélyek, a családi pótlék különböző formái, a nyugdíjak, valamint a lakhatási támogatások is. A magyar adatokat megnézve elég felemás a kép, míg nyugdíjakra az uniós átlaghoz képest sokat, addig a munkanélküliekre röhejesen keveset költünk.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Privátbankár Árkosár

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

Powered by Saxo Bank

Szavazás

Ön tud félretenni a nyugdíjas éveire?