3p
KKV
A márkamenedzsment és márkakommunikáció kérdéseit járja körül 360 fokban a BrandTrend "Ez a Branding 360° - Ne hagyd kiégni a márkádat !" konferenciája. Előadások, esettanulmányok, megoldások neves külföldi és hazai előadóktól. (x)

Miért a márka a vállalat gazdasági sikerének alapja?

Hogyan ismerhetjük fel a márka "burn-out" első jeleit, milyen módszerekkel és intézkedésekkel lehet ezek ellen hatni? 
Hogyan járul hozzá a márka "burn-out"  megelőzéséhez a  márka- és reklám ROI számítás?
A jelenlegi gazdasági helyzet és az online elsöprő térhódítása milyen kihívások elé állítja a hagyományos értékek modelljeit? A márkák hogyan tudnak relevánsak maradni ebben az új fogyasztói környezetben?
Hogyan hasznosíthatók a neuropszichológia, a storytelling, a content marketing területei  a márkakommunikációban?
Milyen mérhető, és a vállalati célokba beépíthető megoldásokat kínál a BrandTrend  a márkaépítéshez?
Regisztráció: www.ezabranding360.hu

A márka "burn-out"

Bár a márka "burn-out", a márkakiégés egy új „buzz-word”-nek tűnik a marketing szakmában, valójában felbukkanása az elmúlt évek történéseinek logikus következménye.

A gazdasági válság, a telített piacok, az ügyféligények gyors változása, illetve a kommunikációs modellben végbemenő paradigmaváltás és médiahasználat változás egyaránt okai annak, hogy a vállalatok egyre keményebben vívják meg napi harcukat a piaci részesedésekért, a lojális ügyfelekért és kereskedőkért.

Pedig épp ebben a bizalomvesztéssel járó helyzetben a márkák védőpajzs funkciója, és a vásárlói döntésben elfoglalt stressz mentesítő szerepe kimagasló.

Ha a piaci részesedések az árengedmények ellenére tovább csökkennek, az ügyféllojalitás értékei egyre alacsonyabb értéket mutatnak, a márka "burn-out" folyamatának egyértelmű jeleivel állunk szemben. A márkakiégés folyamatának jelei felismerhetők, így a „burn-out” idejében ellenkormányozható, sőt megelőzhető.

Megoldás: 360° márkamenedzsment

A 360° márkamenedzsment jóval több, mint az integrált kommunikáció széles eszköztárának használata.
A márkavezetés a vállalaton belüli stratégiai és gazdasági, pénzügyi döntések meghozatalával, mérleg adatok és egyéb vállalaton belüli, vagy piackutatáson keresztül elérhető mutatószámok elemzésével, összevetésével, a márka jogi oltalmának vizsgálatával kezdődik.
A kvalitatív márkaanalízis során a márka legbelső kódja, a márka DNS megfejtése következik.
Kérdés továbbá, hogy megfelel-e a márkaüzenet a kornak, a társadalomnak, illetve a márkaértékeknek megfelelően kerül-e közvetítésre.

Fontos a mérés, a visszacsatolás. Az ügyfélelégedettség, a kereskedői lojalitás és további értékek összevetése értékes adatokat szolgáltat a sikeres márkaépítéshez.

Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés

Az Ez a branding 360 ° konferencián kerül bemutatásra Kőszegi András: Ez a branding - 51 márkás beszélgetés című interjúkötete. A hazai kommunikációs és médiavilág elismert szakembere vezet be a márkák világának kulisszái mögé. A beszélgetéseken keresztül megismerhetjük vezető személyiségek gondolatainak a különbségét, így az egyes márkák sikeréhez vezető utakat.
(BrandTrend) (x)

 

Címkék: KKV
A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
KKV Kezdj újult erővel a nyári szabadság után!
Márkázott tartalom | 2023. június 27. 11:32
  Ha még most vagy csak a hosszabb lélegzetvételű nyaralás előtt, akkor minden bizonnyal minden munkával kapcsolatos témától a falnak mennél. Teljesen érthető módon érzed azt, hogy telítődtél, hiszen már javában az év második felében járunk, és a megfeszített munkatempóból még nem is igazán tudtál alább engedni.
KKV Vigye sikerre vállalkozását, alkalmazzon business mentort!
Natív tartalom | 2023. június 8. 10:01
A business mentor nem varázsló, ám mégis rendkívül fontos szerepet játszhat több, a hazai kkv-szektort rendkívüli mértékben érintő konfliktushelyzet kezelésében. Közreműködésével a vállalatok tulajdonosai és vezetői olyan külső támogatást kaphatnak, amely segíti őket a tudatosabb vállalatvezetésben és előmozdítja üzleti és személyes fejlődésüket. A Budapesti Gazdasági Egyetem rendhagyó szakirányú továbbképzéséről annak vezetőjével és egyik hallgatójával beszélgettünk.
KKV A K&H szerint az uniós pályázatok körüli zűrzavar nem ártott
Privátbankár.hu | 2023. május 24. 14:14
Az uniós pályázatok körüli bizonytalanság csak kismértékben vetette vissza a cégek bizakodását, mintegy felük továbbra is reálisnak tartja, hogy ilyen forráshoz juthat - közölte a K&H magyarországi mikro, kis- és középvállalkozások (kkv) bizalmi indexe első negyedévi eredménye alapján.
KKV Megnyitják a pénzcsapot a magyar cégeknek: milliárdokat érő bejelentést tett egy bank
Privátbankár.hu | 2023. május 10. 17:14
Jelentős beruházási hitelkeretről állapodott meg az UniCredit.
KKV Jó szakemberből gyenge vállalkozó lesz? – interjú
Natív tartalom | 2023. április 4. 12:02
Egerszegi Krisztián Jövőkép című könyvének megjelenése kapcsán készült interjúnk második részében beszélgetünk a vállalkozók 90 százalékáról, a magukat halálra hajszoló emberekről, és arról is, mit tanácsol a bölcs varázsló a gonosz sárkány legyőzéséhez.
KKV Jövőkép nélkül csak szenvedés lesz, nem sikercég – interjú
Natív tartalom | 2023. március 22. 10:07
Ami tíz évvel ezelőtt még működött a magyar cégek számára, az tíz év múlva egyáltalán nem lesz elegendő, avagy hamarosan megérkezik az üzleti regény arról, hogy miért kulcsfontosságú a hazai vállalkozók számára egy jól megformált jövőkép. Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM cégvezetőjével és a Cégépítők alapítójával beszélgettünk Jövőkép című könyve megjelenése előtt.
KKV Csak a bizonytalanság biztos a kisvállalkozásoknál
Privátbankár.hu | 2023. február 3. 16:24
A kormány új hitelprogramról döntött a Baross Gábor újraiparosítási program keretében. Az elszálló kamatok mellett ez komoly segítséget jelenthet a kisvállalkozások számára, amelyek helyzete meglehetősen bizonytalan lett az utóbbi időben. Az ATV Start vendégeként Perlusz László, a VOSZ főtitkára és kollégánk, Király Béla beszélt a hazai vállalkozások helyzetéről.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG