Hirdetés
Hirdetés

A nyár utolsó napjait is kihasználják a magyarok

2012. augusztus 20., 12:10

Bár közeledik a nyár vége, a magyarok közel 50 százaléka még nincs túl idei nyaralásán. A többség belföldön tölti el szabadidejét, míg 30 százalékuk külföldre utazik. Európán belül a legkedveltebb úti cél Horvátország, Olaszország, és Görögország.

Az Allianz online felmérése szerint a válaszadók többsége Magyarországon nyaral, 30 százalékuk viszont külföldön tölti szabadságát. Európán belül a legkedveltebb úti célok Horvátország, Olaszország és Görögország, a távolabbra utazók közül legtöbben pedig Egyiptomot, Tunéziát és az Egyesült Államokat választják. A felmérésből az is kiderült, hogy a magyar utazók a nyár végét és a vénasszonyok nyarát is kihasználják, mivel a válaszadók 50 százaléka még nincs túl idei nyaralásán.

Egyre fontosabb, hogy utazás alatt is védve legyünk

Azok, akik Magyarországon kívül töltik el szabadidejüket csaknem minden esetben legalább egy hetet szánnak kikapcsolódásra. A felmérés megmutatta, hogy mára csupán 2 százalékra csökkent azok aránya, akik egyáltalán nem foglalkoznak azzal, hogy utasbiztosítást kössenek, az emberek többsége azonban fontosnak tartja, hogy rendelkezzen valamilyen szintű védelemmel.

Kádár Péter, az Allianz Hungária Zrt. életbiztosítási igazgatója úgy véli, hogy a felmérés alátámasztja tapasztalatainkat, miszerint egyre nő azoknak az embereknek a száma, akik tudatosan gondoskodnak nyaralásukról és külföldi utazásuk alatt is biztonságban szeretnék tudni magukat és a szeretteiket.

Hirdetés

Összesen 16 százalék azon külföldre utazók aránya, akik bár fontosnak tartják a megfelelő védelmet, azért nem kötnek utasbiztosítást az utazás előtt, mert rendelkeznek Európai Egészségbiztosítási Kártyával, vagy bankkártyájukhoz kötött utasbiztosítással.

Az ár-érték arány a legfontosabb

A felméréséből megállapítható, hogy bár legtöbben a vízparti nyaralásokat és a városlátogatásokat részesítik előnyben, sokan töltik aktív pihenéssel szabadságukat.  A válaszadók 95 százaléka szerettei, vagyis családja, párja vagy barátai társaságában tölti el a kikapcsolódásra szánt napokat, összesen 2 százalékuk indul egyedül útnak.

Az utasbiztosítás megkötésénél olyan szempontok játszanak meghatározó szerepet, mint az ár és a biztosítótársaság hírneve, megbízhatósága. Kádár Péter kiemelte: a válaszadók közel fele gondolja úgy, hogy az ár mellett fontos, ki nyújtja a szolgáltatást, hiszen az utazás során elengedhetetlen egy stabil, megbízható partner, akire veszély esetén számíthatnak az ügyfelek. Az eredmények azt mutatják, hogy az ár-érték arány az, ami befolyásolja az ügyfeleket egy termék vásárlása során.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Menekülnek a fontból az angolok

Menekülnek a fontból az angolok

Tegnap Londonban megszállták a polgárok a valutaváltókat, eurót és dollárt vettek vég nélkül, néhol ki is fogyasztották a készletet. Nem várták meg miniszterelnökük mai lépését, noha a nagy zuhanás már valószínűleg megvolt. A cégek is aggódnak, ők nem annyira az árfolyam, mint az értelmetlen és fölösleges akadályok miatt.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Napi kommentár - videó

Utánajártunk

Hirdetés
Hirdetés

  • BUX32232.95-0.19%
    DAX9823.5-2.77%
    EUR/HUF311.610%
    EUR/USD1.08340%
    Arany1118.150%

Heti várható események, adatok

  • március 27
    Fogyasztói bizalmi index
    IFO üzleti hangulatindex
    március 28
    MNB kamatdöntés
    ÁKK: 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukció (20 mrdFt)
    Conference Board fogyasztói bizalmi index
    Richmondi Fed feldolgozóipari index
    március 29
    KSH: munkanélküliségi ráta
    Függőben lévő lakásértékesítések (év/év)
    március 30
    KSH: Kiskereskedelem (január)
    MNB: Negyedéves fizetési mérleg és külfölddel szembeni állományok
    Fogyasztói bizalom (végleges)
    Fogyasztói árindex (év/év, végleges)
    GDP (negyedév/negyedév, végleges)
    Tartós és friss munkanélküli-segély kérelmek
    március 31
    KSH: termelői árindex (év/év)
    KSH: a kormányzati szektor egyenlege
    Fogyasztói árindex
    Munkanélküliségi ráta
    Ipari termelés
    Munkanélküliségi ráta
    Fogyasztói árindex (év/év)

Szavazás

Önt zavarja a vörös csillag a Heineken sörök csomagolásán?