Hirdetés
Hirdetés

A nyár utolsó napjait is kihasználják a magyarok

2012. augusztus 20., 12:10

Bár közeledik a nyár vége, a magyarok közel 50 százaléka még nincs túl idei nyaralásán. A többség belföldön tölti el szabadidejét, míg 30 százalékuk külföldre utazik. Európán belül a legkedveltebb úti cél Horvátország, Olaszország, és Görögország.

Az Allianz online felmérése szerint a válaszadók többsége Magyarországon nyaral, 30 százalékuk viszont külföldön tölti szabadságát. Európán belül a legkedveltebb úti célok Horvátország, Olaszország és Görögország, a távolabbra utazók közül legtöbben pedig Egyiptomot, Tunéziát és az Egyesült Államokat választják. A felmérésből az is kiderült, hogy a magyar utazók a nyár végét és a vénasszonyok nyarát is kihasználják, mivel a válaszadók 50 százaléka még nincs túl idei nyaralásán.

Egyre fontosabb, hogy utazás alatt is védve legyünk

Azok, akik Magyarországon kívül töltik el szabadidejüket csaknem minden esetben legalább egy hetet szánnak kikapcsolódásra. A felmérés megmutatta, hogy mára csupán 2 százalékra csökkent azok aránya, akik egyáltalán nem foglalkoznak azzal, hogy utasbiztosítást kössenek, az emberek többsége azonban fontosnak tartja, hogy rendelkezzen valamilyen szintű védelemmel.

Kádár Péter, az Allianz Hungária Zrt. életbiztosítási igazgatója úgy véli, hogy a felmérés alátámasztja tapasztalatainkat, miszerint egyre nő azoknak az embereknek a száma, akik tudatosan gondoskodnak nyaralásukról és külföldi utazásuk alatt is biztonságban szeretnék tudni magukat és a szeretteiket.

Hirdetés

Összesen 16 százalék azon külföldre utazók aránya, akik bár fontosnak tartják a megfelelő védelmet, azért nem kötnek utasbiztosítást az utazás előtt, mert rendelkeznek Európai Egészségbiztosítási Kártyával, vagy bankkártyájukhoz kötött utasbiztosítással.

Az ár-érték arány a legfontosabb

A felméréséből megállapítható, hogy bár legtöbben a vízparti nyaralásokat és a városlátogatásokat részesítik előnyben, sokan töltik aktív pihenéssel szabadságukat.  A válaszadók 95 százaléka szerettei, vagyis családja, párja vagy barátai társaságában tölti el a kikapcsolódásra szánt napokat, összesen 2 százalékuk indul egyedül útnak.

Az utasbiztosítás megkötésénél olyan szempontok játszanak meghatározó szerepet, mint az ár és a biztosítótársaság hírneve, megbízhatósága. Kádár Péter kiemelte: a válaszadók közel fele gondolja úgy, hogy az ár mellett fontos, ki nyújtja a szolgáltatást, hiszen az utazás során elengedhetetlen egy stabil, megbízható partner, akire veszély esetén számíthatnak az ügyfelek. Az eredmények azt mutatják, hogy az ár-érték arány az, ami befolyásolja az ügyfeleket egy termék vásárlása során.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés
Hozzászólások : 0 db Hozzászólok »
Szóljon hozzá - számít a véleménye!

Címlapon

Alig adnak valamit a fizetés mellé - hol kaphatunk több cafeteriát?

Alig adnak valamit a fizetés mellé - hol kaphatunk több cafeteriát?

Egy friss felmérés szerint a kkv-k több mint fele továbbra sem tervezi béren kívüli juttatással támogatni dolgozóit. Akik kapnak ilyesmit, a leggyakrabban étkezési hozzájárulást kapnak. A helyzet azért javult valamit, de még nagyon messze vagyunk a csúcstól, amikor tízből nyolc cég cafeteriával tömte a dolgozók zsebét.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Napi kommentár

Utánajártunk

Hirdetés
Hirdetés

  • BUX22608.33+0.31%
    DAX11258.8+0.01%
    EUR/HUF308.76-0.11%
    EUR/USD1.0972+0.36%
    Arany1080.75-0.77%

Heti várható események, adatok

  • július 27
    IFO Üzleti hangulatindex - július

    július 28
    ÁKK: 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukció, 35 mrdFt
    GDP - előzetes (év/év) - Q2
    S&P/Case-Shiller házárindex - május
    Conference Board fogyasztói bizalmi index - július
    július 29
    KSH: Foglalkoztatottság -- április–június
    KSH: Munkanélküliség -- április–június
    Bayer - 2015 Q2
    Linde - 2015 Q2
    Wizz Air - 2015 Q2
    Volkswagen - 2015 Q2
    Facebook - 2015 Q2
    Federal Reserve kamatdöntés
    július 30
    GDP (év/év, igazított) - 2015 Q1
    Deutsche Bank - 2015 Q2
    Lufthansa - 2015 Q2
    Siemens - 2015 Q2
    Munkanélküliségi ráta - július
    Fogyasztói árindex (év/év) - előzetes - július
    T-Mobile US - 2015 Q2
    Coca Cola Enterprise - 2015 Q2
    {{us} LinkedIn - 2015 Q2
    GDP (negyedév/negyedév, évesített) - előzetes - Q2
    Friss munkanélküli-segély kérelmek (fő/hét) - július
    Fogyasztói Bizalom - végleges - július
    Tartós munkanélküli-segély kérelmek (fő/hét) - július
    július 31
    KSH: Ipari termelői árak -- június
    KSH: Lakásépítések, építési engedélyek -- I. félév
    MNB: A hitelintézetek összevont mérlege -- június
    MNB: A háztartási és a nem pénzügyi vállalati kamatlábak -- június
    Fogyasztói árindex (év/év) - július
    Munkanélküliségi ráta - június
    Exxon Mobil - 2015 Q2
    Chicagoi beszerzési menedzser index - július
    Michigani Egyetem fogyasztói bizalmi index - végleges

Szavazás

Ön szerint engedélyezni kellene Magyarországon az azonos neműek házasságát?