Hirdetés
Hirdetés

A nyár utolsó napjait is kihasználják a magyarok

2012. augusztus 20., 12:10

Bár közeledik a nyár vége, a magyarok közel 50 százaléka még nincs túl idei nyaralásán. A többség belföldön tölti el szabadidejét, míg 30 százalékuk külföldre utazik. Európán belül a legkedveltebb úti cél Horvátország, Olaszország, és Görögország.

Az Allianz online felmérése szerint a válaszadók többsége Magyarországon nyaral, 30 százalékuk viszont külföldön tölti szabadságát. Európán belül a legkedveltebb úti célok Horvátország, Olaszország és Görögország, a távolabbra utazók közül legtöbben pedig Egyiptomot, Tunéziát és az Egyesült Államokat választják. A felmérésből az is kiderült, hogy a magyar utazók a nyár végét és a vénasszonyok nyarát is kihasználják, mivel a válaszadók 50 százaléka még nincs túl idei nyaralásán.

Egyre fontosabb, hogy utazás alatt is védve legyünk

Azok, akik Magyarországon kívül töltik el szabadidejüket csaknem minden esetben legalább egy hetet szánnak kikapcsolódásra. A felmérés megmutatta, hogy mára csupán 2 százalékra csökkent azok aránya, akik egyáltalán nem foglalkoznak azzal, hogy utasbiztosítást kössenek, az emberek többsége azonban fontosnak tartja, hogy rendelkezzen valamilyen szintű védelemmel.

Kádár Péter, az Allianz Hungária Zrt. életbiztosítási igazgatója úgy véli, hogy a felmérés alátámasztja tapasztalatainkat, miszerint egyre nő azoknak az embereknek a száma, akik tudatosan gondoskodnak nyaralásukról és külföldi utazásuk alatt is biztonságban szeretnék tudni magukat és a szeretteiket.

Hirdetés

Összesen 16 százalék azon külföldre utazók aránya, akik bár fontosnak tartják a megfelelő védelmet, azért nem kötnek utasbiztosítást az utazás előtt, mert rendelkeznek Európai Egészségbiztosítási Kártyával, vagy bankkártyájukhoz kötött utasbiztosítással.

Az ár-érték arány a legfontosabb

A felméréséből megállapítható, hogy bár legtöbben a vízparti nyaralásokat és a városlátogatásokat részesítik előnyben, sokan töltik aktív pihenéssel szabadságukat.  A válaszadók 95 százaléka szerettei, vagyis családja, párja vagy barátai társaságában tölti el a kikapcsolódásra szánt napokat, összesen 2 százalékuk indul egyedül útnak.

Az utasbiztosítás megkötésénél olyan szempontok játszanak meghatározó szerepet, mint az ár és a biztosítótársaság hírneve, megbízhatósága. Kádár Péter kiemelte: a válaszadók közel fele gondolja úgy, hogy az ár mellett fontos, ki nyújtja a szolgáltatást, hiszen az utazás során elengedhetetlen egy stabil, megbízható partner, akire veszély esetén számíthatnak az ügyfelek. Az eredmények azt mutatják, hogy az ár-érték arány az, ami befolyásolja az ügyfeleket egy termék vásárlása során.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Megroggyant a bika két lába

Megroggyant a bika két lába

Az eső amerikai tőzsdéken már csak pár, menekülőrészvénynek tartott papír maradt a magasban, köztük az ún. FANG részvények (Facebook, Amazon, Netflix, Google). ők alkották az öregedő bika, vagyis a véget érni látszó emelkedő tőzsdei trend négy lábát. Kettő most összeroskadt közülük.

Hirdetés
Hirdetés

További cikkek

Napi kommentár - videó

Utánajártunk

Hirdetés
Hirdetés

  • BUX22657.56-1.01%
    DAX9823.5+8.94%
    EUR/HUF311.610%
    EUR/USD1.08340%
    Arany1118.150%

Heti várható események, adatok

  • február 8
    KSH: Külkereskedelmi termékforgalom (első becslés) - 2015. december
    NGM: Gyorstájékoztató az államháztartás központi alrendszerének 2016. január havi helyzetéről
    február 9
    MNB: Monetáris Tanács kamatdöntő ülése
    ÁKK: 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukció, 40 mrdFt
    Richter - 2015 Q3
    Ipari termelés - december
    Folyó fizetési mérleg - december
    Külkereskedelmi mérleg - december
    Külkereskedelmi egyenleg - december
    Coca-Cola Co. - 2015 Q4
    Fidelity - 2015 Q4
    február 10
    KSH: Kereskedelmi szálláshelyek forgalma - 2015. december
    MNB: Monetáris Tanács ülésének rövidített jegyzőkönyve
    ÁKK: 2024/B államkötvény csereaukció, 2017/A - 20 mrdFt; 2025/B államkötvény csereaukció, 2018/B - 20 mrdFt
    Heineken - 2015 Q4
    Time Warner - 2015 Q4
    Tesla - 2015 Q4
    Twitter - 2015 Q4
    február 11
    KSH: Fogyasztói árak - január
    MNB: Inflációs alapmutatók
    Nokia - 2015 Q4
    L'oreal - 2015 Q4
    Coca-Cola Enterprises - 2015 Q4
    PepsiCo - 2015 Q4
    február 12
    KSH: GDP (első becslés) - 2015. IV. negyedév
    KSH: Ipar (második becslés) - 2015. december
    KSH: Építőipar - 2015. december+2015. évi
    MNB: Az MNB statisztikai mérlege (előzetes) - január
    GDP év/év - 2015. IV. negyedév
    Ipari termelés - december
    Kiskereskedelmi forgalom - január

Szavazás

Ön szerint Magyarországnak nagyobb szerepet kell vállalnia a terrorizmus elleni harcban?