Oké, aláírjuk: a personal branding, azaz az énmárka nagyon fontos dolog. Mindenkinek saját érdeke, hogy önmagát a lehető legjobb képben tüntesse fel, hiszen ez a magánéletben és a professzionális életben is kifizetődő. Viszont a legújabb őrület szerint ez az egész már a nevünk megválasztásával elkezdődik, a modern szülőknek pedig kötelességük mindent megtenni azért, hogy a megfelelő név kiválasztásával bebiztosítsák a sikert, pénzt és csillogást a csemetének.
A Bloomberg értesülései szerint gombamód szaporodnak Európában és az Egeysült Államokban a "márkaépítő vállalkozások", a szülők pedig előszeretettel fizetnek azért, hogy "konzultálhassanak" velük. Hiszen ki akarna még egy Hannát, Bencét, vagy Annát, mikor mindenki más is így nevezi el a gyerekét? Simán lehetne Akilina, Vérbulcsú,vagy Kerubina, és hát valljuk be, azért ezzel sokkal sikeresebbek lehetnek az oviban vagy isiben, legalábbis az biztos, hogy egy darabig a középpontban lesznek, aztán a többi csak rajtuk múlik, a feltételek adottak.
A tippekért mi most akár 29000 dollárt is elkérhetnénk, de hagyd csak, az első ajándék volt és szép életet kívánunk a jónevű gyerkőcnek! Nem úgy viszont a piaci rést kihasználó cégek, amelyek átszámítva több millió forintot is elkérnek azért, hogy "kvalitatív és kvantitatív analízisek segítségével" megmondják a sikerhez vezető nevet, míg mások bizonyos tulajdonságok keresztmetszete mentén keresnek, mint például a népszerű-vicces, vagy etikus-gondoskodó nevek.
Mielőtt azonban te is kicsengetnél komoly pénzeket, érdemes előbb megkérdezni a rokonságot. Biztos van pár tuti javaslatuk, mint mindig, ráadásul ingyen.