Fülöp Szilvia |
Fülöp Szilvia közel 20 éves tapasztalattal rendelkezik a public relations területén, beleértve a sajtókommunikációt, marketing kommunikációt, rendezvényszervezést, szponzorációt és válságkommunikációt is. Diplomáját a Szegedi Tudományegyetem kommunikáció szakán szerezte elektronikus média szakirányon.
Szakmai karrierjét 1995-2002 között a Telenornál – akkor Pannon GSM – vállalti kommunikációs osztályán kezdte. 2002-től a Café PR ügynökségnél ügyfélkapcsolati igazgatóként eltöltött 7 év alatt csaknem 30 ügyfélnek dolgozott, melyek mintegy 16 különböző iparágban tevékenykednek (köztük telekommunikáció, FMCG, média, ingatlan, szövetségek).
2009-2014 között a Vodafone Magyarország sajtófőnöke. Munkaköre a sajtókapcsolati feladatok mellett kiterjedt a szponzorációs projektek és rendezvények menedzselésére is. Többek közt két Sziget Fesztivál főszponzori jelenlétet és a 2012-es Belvárosi Nagydíjat is menedzselve. 2014 tavaszától saját kommunikációs tanácsadó és rendezvényszervező cégét vezeti.
Nem idegen tőle a szövetségi munka, hiszen a Vodafone-nál eltöltött 4 és fél év alatt a telekommunikációs iparág szervezeteinek munkájában is részt vett, az Informatikai Vállalkozások Szövetsége Távközlési Tagozat és a Mobiltárca Szövetség kommunikációs munkacsoportjainak aktív tagjaként. De már korábban kapcsolatban állt az MRSZ-szel is: a 2004-es és 2005-ös egri reklámkonferenciák arculati-, szervezési- és kommunikációs feladatait irányította a Café Csoport színeiben. 2012 decembere óta pedig a Magyar Reklámszövetség elnökségének és ügyvezetőségének aktív tagjaként is tevékenykedett.