A cég közleménye szerint hosszú távú céljuk, hogy 2020-ig egymilliárd dolláros forgalom és kétszámjegyű profitcél mellett a vállalatok és szervezetek meghatározó globális partnerévé váljanak a digitális átmenet során.
Ennek érdekében nevezték Rogier Bronsgeest személyében az új operatív igazgatót (COO) és nemzetközi szolgáltatási vezetőt.
A Getronics közleménye szerint Rogier Bronsgeest pályáját az Unisysnél kezdte, és olyan vállalatoknál halmozott fel széleskörű nemzetközi tapasztalatot, mint a Baan, az IBM, a Getronics, vagy a British Telecom. Ez utóbbi globális ügyfélszolgáltatások elnökeként a piacvezető nagyvállalat több mint 170 országra kiterjedő szolgáltatásaiért felelt. Bronsgeest ügyfélélmény igazgatóként központi szerepet játszott a Colt Technology Services digitális átállásában is; vezetése alatt megugrott az online használat, továbbá az ügyfélelégedettséget mérő NPS (Net Promotor Score) értékben is magas szintekre juttatta a vállalatot a B2B telekommunikációs iparágon belül.