MAGYAR TERMÉK - HAZAI PÁLYA
MAGYAR TERMÉK - HAZAI PÁLYA Így nyaralunk idén: Belföldi, szabadtéri és családi programokról szól 2021 
Privátbankár.hu | 2021. május 12. 10:54
Katasztrofális év után van a hazai turizmus és a vendéglátás, és a jelenlegi helyzetet, a fokozatos nyitást is áthatja a bizonytalanság. A rendkívül nehéz időszaknak azonban néhány érdekes, sőt kedvező hozadéka is van, amely reménysugárt jelenthet a járvány utáni időszakra nézve. Az elmúlt év tapasztalata ugyanis az, hogy nem csupán kényszer, hanem trendi lett a belföldi nyaralás, és erre a korábbiaknál sokkal komplexebb csomagokkal készültek a borászatok is. A járványban kifejezetten népszerű alternatívát jelentettek a borturizmus szabadtéri, kulturális vagy családi programokkal fűszerezett eseményei, amely tartós változást hozhat az ágazatban.  
MAGYAR TERMÉK - HAZAI PÁLYA „Vedd a hazait! Védd a hazait!” – magyar munkahelyeket is megmenthetsz! 
Valkai Nikoletta | 2020. november 4. 15:11
Tovább folytatódik a tavasszal elrajtolt „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampány. Az üzenet egyszerű: ha magyar terméket vásárolunk, azzal hazai munkahelyeket lehet megvédeni.
MAGYAR TERMÉK - HAZAI PÁLYA A Magyar Termék ereje a védjegyhasználók összefogásában rejlik 
Márkázott tartalom | 2020. július 3. 19:17
A #veddahazait kampányban részt vevő cégek képviselői azt emelték ki, hogy minden gazdasági szereplőből – gyártók, kereskedők, fogyasztók ­– pozitív érzéseket váltott ki a járványhelyzetben elindított akció. Az is ismét bebizonyosodott, hogy a Magyar Termék igazi ereje a védjegyhasználóik összefogásában rejlik.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG