Gyereknap alkalmából a vásárlók jobbára szezonális termékeket kerestek, amelyek az egész család számára szórakozást nyújtanak. A Mall.hu gyereknapi statisztikái szerint a legnépszerűbb cikkek között helyet kapott a vízi játszótér, családi és gyerekmedence, kerti kisház, a fidget spinner helyett pedig már az intelligens gyurma a népszerűbb.
Az egyik legnagyobb hazai webpláza statisztikái rámutattak, Tekintettel az idén is korán érkező hőhullámra, nagyon sok fogyott a vizes kerti mókázást lehetővé tévő eszközökből, amelyeknek köszönhetően bárki kertjéből remek kis játszótér, vagy akár strand válhat.
Íme a toplista
Online, a befolyt bevétel és az eladott termékek száma alapján a DINOLAND vízi játszótér bizonyult a legnépszerűbb játéknak a Mall.hu gyereknapi statisztikái alapján. A második helyen egy vízi játszótér, a harmadik helyen pedig az elmúlt 2 év során is töretlenül népszerű, kerti használatra is alkalmas fészekhinta volt.
13 éve nem történt ilyen a Legónál A dán tulajdonú Lego Manufacturing Kft. nettó árbevétele tavaly mintegy 10 százalékkal, 3,1 milliárd forinttal, adózott eredménye pedig több mint 40 százalékkal, 354 millió forinttal nőtt az egy évvel korábbihoz képest. Tovább >>> |
A közlemény szerint kategóriaszinten és bevétel szempontjából is a vízi játszótér és a kerti kisház hozott kiugró növekedést a tavalyi adatokhoz képest. Márka tekintetében, főleg a már említett gyerekmedencéknek és vízi játszótereknek köszönhetően az Intex játékai fogytak a legjobban.
Az örökzöldnek számító termékek közül a LEGO és Thomas, a gőzmozdony is szép forgalmat teljesített: előbbi a márkák között eladott darabszámban a második helyen végzett, utóbbi kategóriaszinten, szintén az eladott darabszám alapján tudta a dobogó harmadik fokát megkaparintani.
Kiemelték: külön érdekesség, hogy a fidget spinner rendkívül gyors és zajos sikertörténete után a gyerekek körében idén már a szabadon és kreatívan gyúrható, törhető, szakítható, majd újra összeálló intelligens gyurma számít a sztárterméknek.