Az átalakított gépjárműadóból, amelynek bevételei a fővárost illetnék meg, a közösségi közlekedést finanszíroznák. A BKV talpra állításának kényszere valamilyen tartós megoldást igényel - mondta a főpolgármester.
A budai fonódó villamoshálózat kialakítását célzó projekttel kapcsolatban közölte, nem foglalkozik a II. kerület polgármesterének álláspontjával, nem hajlandó értelmezni a nem szakmabeli Láng Zsolt (Fidesz-KDNP) érveit.
"Ostoba, szakmán kívüli polémiák nem fontosak" - hangsúlyozta Tarlós István, aki szerint az is elképzelhető, hogy egyszerűen kisajátítják a területet. Úgy fogalmazott: "jogunk van hozzá és a szakmai érvek a mi oldalunkon állnak".
A dugódíjjal kapcsolatban Tarlós István azt mondta, hogy az ötlet nem ördögtől való, de annak számos feltétele van: P+R parkolókat kell építeni, egységesíteni kell a parkolási rendszert, be kell fejezni a 4-es metró első szakaszát, meg kell hosszabbítani az 1-es és a 3-as villamos vonalát, felül kell vizsgálni a közlekedési lámpák működését és át kell gondolni a teherforgalom szabályozását.
MTI, Hírszerző.hu
Tarlós: a dugódíj ötlete nem ördögtől való
.jpg)