Az év első felében a BMW csoport 1,339 millió autót értékesített, a koronavírus-válság következtében kialakult alacsony bázis miatt 39,1 százalékkal többet, mint 2020 első felében, de az idei értékesítési volumen már meghaladta a krízis előtti szintet, 7,1 százalékkal múlta felül a 2019 első fél évit.
A konszern BMW, MINI és Rolls-Royce márkáiból együttesen értékesített 1,339 millió darab a legmagasabb első félévi adat a cég történetében. A csoport minden márkája növekedést ért el, a legmagasabbat a Rolls-Royce, 91,6 százalékosat. A BMW márka eladásai 39,9 százalékkal, a MINI eladásai 32,6 százalékkal nőttek. Az első és a második negyedévben egyaránt nőttek a BMW eladásai, és a forgalom javulása a cég minden piacán tapasztalható volt.
A BMW csoport az év első felében 153 ezer teljesen elektromos és hibrid-elektromos járművet adott el, 148,5 százalékkal többet az előző évinél. Ezen belül a teljesen elektromos autók értékesítése 183,9 százalékkal nőtt 36 ezerre, a plug-in hibrid járműveké pedig 139,4 százalékkal 117 ezerre.
A BMW Motorrad, a konszern motorkerékpár üzletága 108 ezer motorkerékpárt és robogót értékesített az év első felében, 40,3 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A BMW konszern 467 ezer autót értékesített az év első felében Kínában, 41,9 százalékkal többet a 2020 első fél évinél. Az Egyesült Államokban 51,8 százalékkal 184 ezerre növelte eladásait az év első felében, az európai értékesítések 35,3 százalékkal nőttek 504 ezerre. Németországban 142 ezer autót értékesített a konszern, 22,1 százalékkal többet az előző évinél.
A Németországban értékesített modellekből már minden negyedik valamilyen szinten elektromosított kivitelű volt.