Az utóbbi évek gazdasági történései rávilágítottak arra, hogy milyen fontos a pénzügyi tanácsadás, mielőtt a befektetéseinkről vagy hitelfelvételeinkről döntenénk. A komplexebb szolgáltatások vonatkozásában, mint a megtakarítások, befektetések vagy a hiteligénylések, hitelügyletek kezelése, valamint a körültekintő bankszámla választás, az ügyintéző és ügyfél számára elegendő idő kell, hogy rendelkezésre álljon az igények és lehetőségek, valamint a felmerülő kérdések tisztázására.
A CIB Bank tavaly kísérleti jelleggel 11 fiókjában indította az előzetes időpontfoglalás lehetőségét, épp ezekre az időigényesebb szolgáltatások igénybevételére. Ennek révén az érdeklődők a számukra legalkalmasabb időpontban, várakozás nélkül tudják intézni bankügyeiket. A CIB az ügyfelek számára az időpontfoglalást nem csupán az interneten, de telefonon keresztül a nap 24 órájában a nonstop telefonos ügyfélszolgálatán keresztül is elérhetővé tette.
Az időpontfoglalás mellett hangsúlyos igény mutatkozik olyan információkra, amelyekkel az ügyfelek jobban tudják tervezni, hogy a nap mely szakában ideális számukra egy adott fiók felkeresése. A CIB által készített a bankfiókokban és a CIB honlapján is megtekinthető ügyfélforgalmi naptárak - melyek tulajdonképpen az elmúlt időszak regisztrált adatain alapuló forgalmi előrejelzések - valamennyi fiókra külön-külön adják meg az adott bankfiók várható forgalmát, s napon belüli bontásban.
Gyakran kerülhetünk olyan váratlan helyzetbe, amikor gyorsan kell tájékozódni, hogy hol található a közelben bankfiók vagy bankautomata. A CIB honlapjáról letölthető adatbázissal a GPS-szel rendelkező autósok ezt ismeretlen helyen is azonnal megtudhatják.
Mindezek az igények manapság már olyan alapvető kényelmi elvárások, amelyekhez igazodnunk kell, így a szolgáltatást a sikeres tesztprogramot követően a CIB egész, csaknem 140 fiókból álló hálózatára kiterjesztette.
A CIB kiemelten fontosnak tartja ügyfelei véleményét, ezért lehetővé tette, hogy a lakossági ügyfelek a bankfiókban végzett tranzakciót követően azonnal megosszák véleményüket, mennyire voltak elégedettek a szolgáltatás minőségével. A sorszámosztóhoz visszafáradva mindössze 2 kérdés megválaszolásával - néhány gomb megnyomásával - a képernyőn felkínált lehetőségből választva értékelhetik a banki ügyintézés gyorsaságát, a kiszolgálás minőségét.
(x)