1p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Április közepétől teljesen megújult az OTPdirekt szolgáltatás, az új felület középpontjában a személyre szabhatóság és a gyorsan elérhető szolgáltatások állnak. Újdonságként jelenik meg többek között az átutalási naptár, a chat-funkció és a tranzakció-gyorsító gombok.

Az OTP Bank közel 2 millió ügyfele rendelkezik OTPdirekt szerződéssel, közülük mintegy 1,3 millióan kötöttek szerződést az internetes szolgáltatásra, ahol havonta átlagosan mintegy 2 millió aktív tranzakció történik. Az aktív ügyfelek nagy része a 18-45 év közötti korosztályhoz tartozik, a leggyakrabban számlaegyenleg lekérdezésre és az átutalásokra használják az internetes felületet, de népszerűek a kártyás vásárlások és a Sárga csekk befizetés is.

Forrai Péter, az OTP Bank Elektronikus Banki Igazgatóságának ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a megújulást nem a meglévő funkciók bővítése, sokkal inkább az ügyfelek igényeinek maradéktalan kiszolgálása indokolta. hozzátette, hogy a felhasználói élmény javítását célzó fejlesztések a régi technológiai környezetben már nem voltak megvalósíthatóak. A megújult felület középpontjában a személyre szabhatóság és az egyszerűen és gyorsan elérhető szolgáltatások, leggyakrabban használt funkciók állnak.

Az egyik legszembeötlőbb változásként értékelte az OTP, hogy a belépést követően a grafikus tranzakció választó menüvel egy kattintással el lehet indítani a kívánt funkciót. Emellett a nyitóoldalon megjelennek a bankszámlák fontosabb adatai és a kijelölt számla utolsó 10 forgalmi adata is. Az egyes számlák mellett pedig tranzakció-gyorsindító gombok kaptak helyet, melyekkel elérhetők a leggyakrabban használt funkciók. A korábbi szolgáltatáshoz képest változást jelent, hogy a funkció kiválasztását követően is lehetőség van annak a számlának a kiválasztására, amelyről a felhasználó indítani szeretné a tranzakciót.

Új szolgáltatások is megjelentek az OTP Bank internetbankjában, a bank lakossági ügyfelei számára bevezette az átutalási naptár funkciót, amellyel a felhasználó áttekintheti, és adott napra rögzítheti átutalásait, valamint lehetősége van várható kiadásai és bevételei tervezésére is. Az új chat funkcióval pedig a felhasználók a bank munkatársaitól kérhetnek azonnali segítséget, vagy az IP telefonhívás választásával kapcsolatba léphetnek a bank telefonos szakértőivel. Az OTP Bank várakozásai szerint a megújított szolgáltatás hatására ügyfelei aktívabban fogják használni ezt a felületet bankügyeik intézésére.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Pénzügyi szektor „A készpénz szerepét újra kell gondolni”
Privátbankár.hu | 2025. május 9. 17:51
A pénzügyi szektor meghatározó szerepet vállal a gazdaság növelésében, működtetésében és a közterhek viselésében, közölte a Magyar Bankszövetség pénteken.
Pénzügyi szektor Egyre több Mol-kúton lesz bankautomata – belehúz az MBH Bank
Privátbankár.hu | 2025. május 8. 13:12
Az MBH Bank és a Mol stratégiai partnerség keretében tovább bővíti a hitelintézet országos ATM-hálózatát. Az együttműködés első szakaszában az MBH Bank 55 Mol-töltőállomáson helyez el új ATM-eket. Az 55 ATM-ből 42 már üzemel is. 
Pénzügyi szektor Brokerslink konferencia Budapesten – Hová tart a nemzetközi biztosítási piac?
Natív tartalom | 2025. május 8. 07:32
A Klasszis Podcast legújabb epizódjában a biztosítási piac ez évi egyik legfontosabb eseményéről beszélgetünk.
Pénzügyi szektor Jöhet az újabb árbefagyasztás, megszólalt Nagy Márton
Privátbankár.hu | 2025. május 6. 09:43
Ezúttal a biztosítási területen.
Pénzügyi szektor Hatalmas bejelentést tett az Erste
Privátbankár.hu | 2025. május 5. 10:15
Az Erste célpontja a Santander lengyel érdekeltsége.
Pénzügyi szektor Befektetési szolgáltatók: a szó elszáll, de írásnak kell maradnia
Dr. Jónás Dorottya | 2025. május 1. 16:51
A befektetési vállalkozásoknak több kommunikációs csatorna is rendelkezésre áll, hogy szolgáltatásnyújtás céljából kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel. Bármelyiket is választják, kötelezően rögzíteniük kell az elhangzott szolgáltatási információkat, akár telefonon, akár szóban vagy elektronikus üzenetváltás során került sor a kommunikációra. Minderről nyilvántartást kell vezetniük az MNB esetleges későbbi ellenőrzése érdekében. A cél, hogy később is alá tudják támasztani, hogy milyen szempontok alapján nyújtottak szolgáltatásokat, adtak tanácsot az ügyfeleknek.
Pénzügyi szektor Gránit Bank: Rekordév növekedéssel, nemzetközi terjeszkedéssel és történelmi IPO-val
Privátbankár.hu | 2025. április 30. 19:39
A pénzintézet közgyűlése elsöprő részvényesi részvétel mellett egyhangú szavazással elfogadta a bank és a bankcsoport 2024. évi üzleti jelentését.
Pénzügyi szektor Orbán Viktor szerint az OTP is nyer majd a háború lezárásával
Privátbankár.hu | 2025. április 25. 14:31
A miniszterelnök a hatalmas magyar nemzetgazdaság kiemelkedő szereplőjének, ékkövének nevezte az OTP Bankot annak rendes éves közgyűlésén pénteken Budapesten.
Pénzügyi szektor Újabb részletek derültek ki az OTP vezérigazgató-váltásáról
Privátbankár.hu | 2025. április 25. 12:56
Csányi Péter arra számít, hogy vezérigazgatóként hozzá tud járulni a hatékony működéshez szükséges még gyorsabb és még jobb minőségű döntéshozatalhoz.
Pénzügyi szektor Tizenötmillió forintra bírságolta az MBH Bankot a jegybank
Privátbankár.hu | 2025. április 23. 10:52
A pénzintézet a január végi határidőig nem küldte meg minden ügyfelének a bankszámlához kapcsolódó egyéni éves díjkimutatást.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG