A Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártya a kedvezményes adózású béren kívüli juttatási forma, a cafeteria rendszer egy új eleme. Az elektronikus utalvány a bankkártyához hasonlóan teszi lehetővé a munkavállalók számára az általuk igénybe vett szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítését. A SZÉP Kártya tulajdonos munkavállaló 2012-től a munkaadója által számára béren kívüli juttatásként biztosított összeget szálláshely-szolgáltatásra, a közeljövőben várható jogszabály módosítások után pedig meleg étkezésre, illetve szabadidős, egészségmegőrző célra veheti igénybe.
A K&H 2011. november 15-től kezdte meg a SZÉP Kártya szerződések megkötését a munkáltatói és az SZÉP Kártya elfogadói oldalon egyaránt. Dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a K&H SZÉP Kártyát cafeteria rendszerükbe beépítő vállalkozások elsősorban a bank kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati ügyfélköréből kerülnek ki.
A K&H a múlt hónapban több jelentős nagyvállalati ügyfelével valamint kis- és középvállalkozással kötött szerződést SZÉP Kártya szolgáltatás nyújtására. Az elmúlt időszak előzetes értékesítési tevékenysége során pedig közel hétezer vállalkozás részéről érkezett regisztráció a SZÉP Kártya szolgáltatás igénybevételére, akikkel a szerződések megkötése előkészítés alatt áll. A K&H megkötötte az első szerződéseket az elfogadói oldalon is, a bank előrejelzései szerint a K&H SZÉP Kártya elfogadó helyek száma a jövő év elejére várhatóan több ezerre nő.