A K&H Bank adózás utáni nyeresége 106,6 milliárd forintot tett ki 2024 első kilenc hónapjában. A kormány intézkedéseinek hatása nélkül a Bank pénzügyi alaptevékenységeinek adózás utáni nyeresége 16 százalékkal emelkedett. A K&H Biztosító 1,2 milliárd forintnyi nettó nyereséget ért el az év első kilenc hónapjában. Üzleti teljesítménye a bankéhoz hasonlóan erős volt: a díjbevétel 11 százalékkal nőtt, és minden üzletága folyamatosan növekedett.
A Bank hitelállománya 8 százalékkal emelkedett a tavalyi év azonos időszakához képest, és 2992 milliárd forintot ért el. A lakossági jelzáloghitel-folyósítások volumene körülbelül háromszor akkora volt, mint egy évvel korábban.
Az ügyfélbetétek portfoliója 10 százalékkal bővült 2023 harmadik negyedévének végéhez képest, míg a befektetési alapokban kezelt vagyon 35 százalékkal, több mint 1660 milliárd forintra emelkedett szeptember végére.
A K&H Bank ügyfeleinek száma 2024 harmadik negyedévének végére átlépte az egymilliót. A banknak több mint 735 000 digitálisan aktív ügyfele van. A K&H mobilbankját használóknak több mint 90 százaléka már kapcsolatba lépett Kate-tel, a Bank mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztensével.
A szerkesztőségünknek megküldött közlemény szerint Guy Libot, a K&H Csoport vezérigazgatója így értékelte az eredményt:
a 2024-es év első kilenc hónapjában erős pénzügyi teljesítményt nyújtottunk. Adózás utáni nyereségünk – a kormány intézkedéseinek hatása nélkül – 16 százalékkal nőtt. A K&H a betét- és befektetésállomány terén is kétszámjegyű növekedést ért el. A harmadik negyedévben 63 milliárd forintért értékesítettünk befektetési alapokat, ami az elmúlt évek egyik legmagasabb háromhavi értéke. A banki ügyfelek teljes száma 2023 szeptemberéhez képest több mint 5 százalékkal, egymillió fölé emelkedett 2024 harmadik negyedévének végére. Ugyanakkor meghaladta a 623 ezret azon ügyfelek száma is, akiknek a jövedelme rendszeresen K&H-s számlára érkezik; ez a szám 6 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban. A 18-29 éves fiatalok körében a piaci részesedésünk 16-ról 18 százalékra nőtt 2023 második félévéhez képest.