Húsz százalékkal több panasz érkezett a pénzügyi felügyelethez a második negyedévben, mint egy évvel korábban; a legtöbb kifogást a hitelezéssel, ezen belül elsősorban a törlesztőrészletek alakulásával kapcsolatban tették az ügyfelek - számol be a hétfői Népszabadság.
Mintegy 2400 panasz érkezett a pénzügyi szektor szereplőinek tevékenységével kapcsolatban a PSZÁF-hez a második negyedévben. Az év első három hónapjához képest ez jelentős, 25 százalékos mérséklődés, de a tavalyi azonos időszakkal összevetve még így is 20 százalékkal több volt reklamáció.
A legtöbb kritika a bankokat, a takarékszövetkezeteket, valamint a pénzügyi vállalkozásokat érte: a beadványok 62 százaléka a pénzügyi szolgáltatókhoz köthető.
Kockázatkerülés: új forinthitel a K&H-tól
Fidesz: a bankok pártjára állt az MSZP
Csekkel is igazolható a magasabb törlesztőrészlet
Banki kódex: újabb aláírók
Elmaradt törlesztés: sokaknak kapóra jön a válság
MTI, Népszabadság