Megújította és bővíti elektronikus fizetési megoldásait a K&H Bank, a korábbinál még biztonságosabbá és egyszerűbbé vált a mobilbank és az e-bank használata - közölte Rajna Gábor, a K&H Bank értékesítési hálózat és támogatási igazgatója hétfőn Budapesten, a hitelintézet háttérbeszélgetésén.
Minden platformon változik
A K&H Bank 2015-ben 1,5 milliárd forintot költött, 2017-ig összesen 6 milliárd forintot fordít digitális fejlesztésekre. Ennek keretében 2016-ban megújult a mobilbank, az e-bank, a KBC Equitas WebBroker szolgáltatása és a bank weboldala is - sorolta a pénzintézet igazgatója.
Rajna Gábor hangsúlyozta: az elektronikus tranzakciók biztonságosak és átláthatóbbak, mint a készpénzes megoldások, ezáltal is fehérítik a gazdaságot. "A fejlesztések célja, hogy innovatív, egyszerű és gyors megoldásokat biztosítson a bank. A megújult mobilbank segítségével például módosíthatjuk a bankkártyánk napi limitjét a mobiltelefonnal, vagy ha készpénzre van szükségünk, akkor a GPS-alapú keresővel pillanatok alatt megkereshetjük, hol van a legközelebbi K&H ATM" - magyarázta.
Így tőzsdézni is jobb
Az újítások révén a KBC Equitas WebBroker az átlagos befektetői igényekre szabva, a modern webes trendeknek megfelelő, könnyen áttekinthető felülettel jelentkezik. A weboldal április végén új dizájnnal, grafikonokkal, és hasznos kalkulátorokkal kiegészülve újult meg. Az új oldal asztali számítógépen, mobiltelefonon és tableten is felhasználóbarát szolgáltatást nyújt.