A Buda-Cash Brókerház összefoglalója szerint a Twitter a világ egyik legnépszerűbb mikroblogja illetve közösségi hálózata, jelenleg több mint 215 millió havi aktív felhasználója van, több mint 100 millió napi aktív felhasználóval rendelkezik. A felhasználók (köztük a világ legismertebb vezetői, kormányzati tisztviselők, hírességek, sportolók, újságírók és különböző márkák) mintegy 500 millió bejegyzést hoznak létre naponta.
A Twitter életciklusának még a korai fázisában, van így nem meglepő, hogy a robosztus árbevétel növekedés mellett, még veszteséges a vállalat - írja a Buda-Cash. Elemzők szerint a Twitter sikerének az alapja a bevételek gyors növekedése lehet. A globális terjeszkedés, és a felhasználok számának további bővülése révén minden bizonnyal a hirdetők egyre nagyobb potenciált látnak benne, mint hirdetési felületet.
Kovács Péter, a Buda-Cash nemzetközi üzletágvezetője elemzésében azt írja: a társaság a riválisoknál nagyobb reklámbevételt tud a mobil eszközök révén generálni, miután a Twitternél ez az arány 65%, szemben a legfőbb rivális Facebook 41%-ával. Érdemes kiemelni, hogy a Facebook árfolyamának szárnyalásban (július 24. óta +80%-ban van) jelentős szerepe van a II. negyedéves gyorsjelentés azon pontjának, hogy a mobil eszközökön generált hirdetési bevételének az aránya 14%-ról 41%-ra nőtt.