A Tripadvisor jelenleg a legnagyobb utazási weboldal, éves 2,5 milliárd látogatószámmal. A cég legnagyobb piaca egyelőre Amerika, de Európában, Afrikában és a Közel-Keleten is 40 százalékkal nőtt az árbevétel.
A cégnek komoly problémát jelent, hogy a mobil applikációval nem tud annyi pénzt keresni, mint a számítógépessel, miután a bevétel a reklámokra kattintással keletkezik. Az igény pedig a mobil szegmensben a legnagyobb, a mobil applikáció letöltések 110 százalékkal növekedtek tavaly. Korábban a tabletes applikációval is volt ilyen gond, de azt sikerült leküzdeni. Így a legfontosabb most az a cég számára, hogy a mobil forgalom növekedését is készpénzre tudja váltani.
A 25 százalékos ugrás után a papír 83 dollárt ér, ami még elmarad a korábbi, 100 dolláros csúcstól.