Igencsak felpörögtek az események a LinkedIn háza táján, amióta megvette a Microsoft.
A karrierépítésre kihegyezett közösségi oldal elindította a LinkedIn Learning szolgáltatást, amely a tavaly áprilisban megvett videós oktatással foglalkozó egyik legnagyobb szereplőn a Lynda.com-on alapul. A szóvivők elmondása szerint ez azt jelenti, hogy a profilunk alapján nekünk leginkább ajánlott kurzusok és oktatási anyagok jelennek meg, amelyeket megvásárolhatunk.
Ami jelentős előrelépés lehet az az, hogy így a munkáltatók is láthatják, mennyire sikerül elsajátítanunk az általuk megkövetelt szakértelmet. Ha sikeresek vagyunk az oktatási programban, az akár egy azonnali munkaszerződést is hozhat nekünk, de a közösségi jellegből adódóan akár további javaslatot is kaphatunk a cégtől, hogy milyen irányba érdemes még fejlődni.
Nem titkolt célja a programnak, hogy a LinkedIn felhasználói legyenek azok, akik mindig a legfrissebb tudással rendelkeznek.
A díja egyelőre 29,99 dollár havonta, a prémium előfizetők viszont megkapják ingyen.
Áttervezik a felületet
Nem csak ez volt az egyetlen bejelentés: modernizálják a már-már ócska desktop-kinézetet, de frissül az az algoritmus is, ami a falukon megjelenő tartalmakért felel.