A cég negyedéves bevétele 45 százalékkal növekedett, ami önmagában elképesztő szám. A teljes kereskedelmi forgalom 40 százalékkal 97 milliárd dollárra ugrott, miközben a cég 463 millió dollárt, vagyis 18 centet keresett részvényenként.
A bevétel kétharmada egyelőre még a Vatera-szerű online piactérről jön, itt a reklámok hozzák a bevételt. Ebben a piaci szegmensben kissé csökkentheti a bevételt, hogy kampányt indítottak a hamisított áruk forgalmazása ellen.
A cég összes aktív vásárlója éves szinten 350 millió ember, ez 37 százalékos növekedés. 290 millió a havonta aktív mobil felhasználó, ami viszont már 77 százalékos növekedés. A cég tehát a legmeredekebb növekvő ciklusban van. Árazása is ennek megfelelő: az éves szinten várható eredménnyel a papír 80-90-es P/E értéken forog.
A papír a tavaly őszi kibocsátás óta a legalacsonyabb értéken forgott az elmúlt napokban kevéssel 80 dollár alatt, de a mai jelentés hatására a piacnyitás előtt közel 12 százalékos pluszban volt.