A Mol-csoport stratégiája, hogy növeljék a piaci jelenlétet és kiskereskedelmi piaci részesedést a finomítók ellátási hatókörén belül.
A Mol-csoport leányvállalata, a Slovnaft Ceska a cseh üzemanyagpiac aktív szereplőjeként finomított kőolajtermékeket értékesít kis- és nagykereskedelem keretében. A Slovnaft Ceska 25 benzinkutat üzemeltet Slovnaft márkanév alatt, a kiskereskedelemben 0,7%, míg a nagykereskedelemben 18%-osra becsült a részesedése a cseh piacon.
A tranzakció sikeres zárását követően így a Mol-csoportnak 149 töltőállomása lesz az ország területén, ezáltal a kiskereskedelmi piaci részesedése megközelíti majd az 5%-ot, és a töltőállomások számát tekintve az ország ötödik legnagyobb cégévé válik. A csoport célja, hogy középtávon 10%-os részesedést érjen el a kiskereskedelmi piacon további organikus és inorganikus lépéseken keresztül.
A tranzakció zárására meghatározott feltételek teljesítése, például a versenyhatóság engedélyének megszerzése után kerül sor.