Az ügyfélvisszajelzések alapján azt tapasztalja az OTP Bank, hogy bár sokan használják a bankfiókokat összetettebb banki szolgáltatások igénybevételéhez, a digitalizáció megállíthatatlan, már több millió ügyfél használja rendszeresen a mobilbankot és az új internetbankot. Ezért van jelentősége annak, hogy egy korábban használt banki felület, az OTPdirekt kivezetését az ügyfelek igényeinek megfelelően hajtsa végre a hitelintézet.
A pontos határidőről a későbbiek folyamán a bank időben értesíti ügyfeleit várhatóan 2025 végéig.
Az OTP MobilBank és az új internetbank már évek óta elérhető és párhuzamosan használható a régi OTPdirekttel. Az ügyfelek jelentős része már az új szolgáltatásokat használja. Van azonban egy kisebb ügyfélkör, akik még számítógépeiken az OTPdirekten intézik pénzügyeiket. Azoknak az ügyfeleknek, akik már az új internetbankot vagy az OTP mobilbanki applikációját használják, nincs teendőjük.
„Hónapok óta intenzív kommunikációs kampányt folytatunk, már több millió ügyfelünk az új banki felületet használja napi pénzügyei intézésére. A kivezetési periódus meghosszabbításával a még nem átszerződött ügyfeleink igényeihez alkalmazkodunk, számukra szeretnénk időt adni a váltásra. Továbbra is azt kérjük, hogy szerződjenek át az OTP MobilBankra és InternetBankra, hiszen előreláthatóan 2025 év végén már csak az új felületek lesznek elérhetőek a lakossági ügyfelek számára – mondta el Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője.