MTVA: Faludi Imre |
Teljes tatarozást végez a energiaszolgáltató a rendszerén február 16. és 25. között. A hosszú átállásra azért van szükség, mivel az E.on Hungária csoportnak több mint 3 millió magyar ügyfele van, a szolgáltató ugyanakkor megnyugtatott: a rendszerfrissítés miatt semmilyen plusz költség vagy díjváltozás nem jelentkezik az ügyfeleknél. Felhívták ugyanakkor a figyelmet, hogy a fejlesztés alatt az ügyfélkezelési rendszer nem lesz elérhető, és a számlák is korábban érkeznek majd.
A fejlesztés időszaka alatt a vállalat változatlanul fogadja a hibabejelentéseket telefonon, személyesen és írásban, az ügyfelek kérésére végrehajtja a visszakapcsolásokat, valamint elérhető az általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban is. Emellett változatlanul lehetőség lesz a mérőállás rögzítésére automatán, sms-ben, online és az ügyfélszolgálatok termináljain, illetve az előre fizetős mérők feltöltésére is.
Erre figyelj oda
A csoportos beszedési megbízással fizető ügyfeleknél a fejlesztés megkezdéséig esedékes számláknál nem lesz változás, a rendszerfrissítés idejére eső számlák esetén azonban a megszokottnál később vonhatják majd le a havi díjat. Ezért előfordulhat, hogy egy hónapon belül kétszer történik levonás, így szükség esetén a limitkorlát emelésére érdemes lesz odafigyelni, hogy a megfelelő fedezet rendelkezésre álljon, jelezte az energiaszolgáltató.