7 milliárd euróért (azaz 2500 milliárd forintért) felvásárolják a 23 országban jelenlevő, 4000 alkalmazottal rendelkező étel- és az utóbbi időben egyre több áru kiszállításával foglalkozó technológiai céget, a magyar piacon is jelenlévő Woltot - írja a Forbes.
A Woltot 2014-ben Finnországban alapították és nagyon gyorsan megindult a nemzetközi terjeszkedés útján, összesen 850 millió dollárt vont be befektetőktől: a legnagyobb körét idén januárban zárta, akkor az Iconiq Growth vezetésével szálltak be befektetők összesen 530 millió dollárral.
A tavaly év végén tőzsdére lépő, on-demand kiszállítással foglalkozó DoorDashnak idén ez a második akvizíciója, összesen pedig a hatodik felvásárlása.
A most záruló negyedévben a DoorDash 1,3 milliárd dolláros forgalommal zárt, ami éves alapon még mindig 45 százalékos bővülés, de a növekedési ütem csökkenése mutatja, hogy a járványügyi korlátozások enyhülnek. Nem meglepetés, hogy profitot nem realizáltak a szeptember végén záródó negyedévben, 101 millió dollár volt a veszteség, nagyjából annyi, mint a megelőző negyedévben. A társaság nagyot nyert a járványügyi lezárásokkal, az elmúlt két évet nézve negyedévről negyedévre rendre nőtt a forgalma, írja a Forbes.