A vállalat második negyedéves bevétele 12,25 billió jen volt a várt 12,19 billió jennel szemben, az operatív profit pedig 1,17 billió jen volt a becsült 881,41 milliárd jennel szemben. Azonban az operatív profit 11 százalékkal csökkent év/év alapon, ami a harmadik egymást követő negyedéves csökkenés a cégnél.
A nettó eredmény 37 százalékkal 841,3 milliárd jenre esett. Több japán autógyártó is árat csökkentett, hogy megőrizzék piaci részesedésüket az Egyesült Államokban, miután Trump elnök 25 százalékos vámjai áprilisban léptek hatályba az importált járművekre. Júniusban a japán autóexport értéke az Egyesült Államokba 25,3 százalékkal csökkent év/év alapon, bár a mennyiség 4,6 százalékkal nőtt ugyanebben az időszakban. Trump azonban új kereskedelmi megállapodást hirdetett Tokióval a múlt hónapban, amelyben a vámok várhatóan 15 százalékra csökkennek, bár az időkeret még tisztázatlan.