Az Equilor Start reggeli összefoglalója szerint a hidrogénüzemű teherautókat gyártó vállalatot egy ideig értékesebb vállalatnak tartotta a piac, mint a Fordot. Mint írták, a Nikola egyik képviselője elmondta, hogy a vállalat továbbra is vizsgálja pénzügyi helyzetét és likviditási igényeit, és számos lehetőséget értékel, beleértve a pénzügyi szerkezetátalakítás keretében történő finanszírozást is.
A vállalat decemberben 300 millió dolláros adósság- és részvénykibocsátást indított, hogy a Nikola nyilvános közzétételei szerint tőkét vonjon be a működőtőke finanszírozásához. Tavaly Thomas Okray, a Nikola pénzügyi igazgatója azt mondta a befektetőknek, hogy a vállalatnak csak az idei év áprilisáig van elegendő készpénze. A Nikola több mint 80 teherautót gyártott és közel 200 millió dolláros nettó veszteséget termelt a legutóbbi negyedévben.