A streamingszolgáltató közepes színvonalú vígjátéksorozata, az Easy 2016-ban indult, azóta már a második évadát fejezi be az összesen tervezett háromból, ezért némileg meglepő, hogy az easyGroup feje csak most perelte be a Netflixet.
Az Independent cikke szerint Stelios úgy fogalmazott, hogy a szolgáltató arrogáns módon állt az ügyhöz, mivel nem ellenőrizte le, hogy Amerikán kívül milyen nevek vannak levédetve. Az easyGroup az „easy” szó és ezer másik olyan márkanév jogtulajdonosa, amiben ez a szó megjelenik, legyen itt szó akár az easyHotel-ről, vagy az easyGym-ről.
A Netflix egyelőre nem igazán reagált a vádakra, egy szóvivő csupán annyit közölt, hogy figyelemmel követik az ügyet, de ugyanakkor biztosak benne, hogy a nézők képesek különbséget tenni egy sorozat és a repülő között, amivel utaznak.