Az áprilisi szakítás óta a Forbes Roadshown ült először egy asztalhoz Cserpes István, a Cserpes Sajtműhely és Tóth József Péter, a Lipóti Pékség alapító-tulajdonosa.
Mint ismert, a pékségekben a Cserpes márka helyett egyszer csak a Lipóti saját márkás termékeit kezdtek árulni. A Lipóti arra számított, hogy havi szinten 90 millió forintos árbevételt generálnak majd a tejtermékek, amelyeket kizárólag a saját szaküzleteikben forgalmaznak. Erről itt írtunk bővebben >>>>
Míg a Lipóti termékeinek 33-34 százalékot esett a forgalma, a Cserpes egy pillanatnyi megingás után növekedésnek indult, rengeteg boltot nyertek, ahová korábban nem szállíthattak a Lipóti Pékséggel kötött megállapodás miatt.
Cserpes István viszont rosszul esett szakítás, úgy fogalmazott a Forbes rendezvényén: “Nem ezzel az emberrel fogtam kezet tíz évvel ezelőtt. De megyünk tovább a saját utunkon” – mondta.
"Jó a Cserpes tejtermék, jó a mi tejtermékünk, mindkettőt el tudjuk adni, a piac ezt bizonyítja” – válaszolta a Lipóti tulajdonosa.