A Nike azt közölte, hogy a február 28-án zárult harmadik pénzügyi negyedévben az adózott eredménye 1,24 milliárd dollár volt, 11 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbi 1,396 milliárd dollárnál. A részvényarányos nyeresége 87 centről 79 centre csökkent, azonban jóval meghaladta az elemzői várakozások átlagában szereplő 55 centet.
A Nike negyedéves bevétele 14,0 százalékkal, 12,39 milliárd dollárra nőtt. Szakértők alacsonyabb, 11,47 milliárd dolláros bevételt vártak. A várakozásoknál kedvezőbb bevétel részben a LeBron 20 és a Jordan Retro cipők iránti keresletnek köszönhető. A társaság online értékesítése a február végével záródott három hónapban 20 százalékkal nőtt éves összevetésben.
Kínában (beleértve Hongkongot, Makaót és Tajvant) az eladások 8 százalékkal, 1,994 milliárd dollárra csökkentek, miközben 27 százalékkal, 4,913 milliárd dollárra nőttek Észak-Amerikában, 17 százalékkal, 3,246 milliárd dollárra emelkedtek az európai, közel-keleti és afrikai régióban, és együttesen 10 százalékkal, 1,6 milliárd dollárra bővültek az ázsiai és csendes-óceáni térségben, továbbá Latin-Amerikában.
Versenytársaihoz, a Pumához és az Adidashoz képest a Nike sikeresebben tudta csökkenteni felhalmozódott raktárkészletét, azonban az ehhez szükséges árengedmények az erős dollárral és a magas szállítási költségekkel együtt leszorítják az árrést. A harmadik negyedévben az árrés az egy évvel korábbi 46,6 százalékról 43,3 százalékra esett vissza.