A német sportszergyártó korábban még 445–525 millió eurós működési nyereséget várt, de most már kétszámjegyű árbevétel-csökkenést prognosztizál, elsősorban az amerikai és európai piacokon tapasztalt gyenge teljesítmény miatt. Az előzetes adatok szerint az értékesítés a második negyedévben 2 százalékkal csökkent éves összehasonlításban, árfolyamkiigazítással számolva, 1,94 milliárd euróra, ami elmarad az elemzők által becsült 2,06 milliárd eurós konszenzustól – írja hírlevelében az Equilor.
A negyedéves korrigált működési eredmény, az egyszeri költségek nélkül, 13,2 millió eurós veszteséget mutatott. A Puma a második negyedévben 84,6 millió eurós egyszeri költségeket könyvelt el, beleértve a költséghatékonysági programjával kapcsolatos kiadásokat is.
A Puma szerint az USA által bevezetett vámok mintegy 80 millió euróval rontják majd az éves bruttó eredményt. A
nemrég kinevezett vezérigazgató, Arthur Hoeld 2025-öt átállási évnek, 2026-ot pedig átmeneti évnek nevezte, és átfogó márka- és értékesítési stratégiaváltást ígért, melynek részleteit ősszel ismerteti. A cél az értékesítési csatornák átalakítása és a nagykereskedelmi partnerek minőségének javítása. A Puma részvényei 11,21 százalékot estek pénteken.